نشست هم‌اندیشی با نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد استان البرز

نشست هم‌اندیشی با نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد استان البرز

بیمه اتکایی، راه‌حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب

در این نشست صمیمی، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت پرتفوی مطلوب و طرح‌ها و پیشنهادهای بیمه‌ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به‌عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح کرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، نشست صمیمی هم‌اندیشی با حضور جمعی از معاونین، مدیران ستادی، نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد در استان البرز برگزار گردید.
 
در این نشست صمیمانه، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت  پرتفوی مطلوب و طرح‌ها و پیشنهادهای بیمه‌ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به‌عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح نمود.

در بخش دیگری از این دیدار بزرگ‌زاده با اعلام آمادگی برای همکاری بلند مدت با نمایندگان فروش و کارگزاران شرکت، توانمندسازی و تقویت نمایندگان فروش و کارگزاران به عنوان بازوی عملیاتی بخش فروش شرکت‌های بیمه را از اقدامات اساسی در راستای افزایش پرتفوی شرکت برشمرد.

در ادامه مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز، با تقدیر و تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به لحاظ تلاش و تکاپو برای افزایش پرتفوی کم ریسک برای شرکت، تاکید داشت که احترام به بیمه‌شدگان و مشتری مداری از اصول اولیه و اولویت‌های بیمه سرمد در استان می‌باشد.

در پایان نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد ضمن تشکر از حضور معاونین و مدیران شرکت در  این نشست صمیمی، به بیان  دغدغه‌ها و معضلات موجود پرداختند و معاونین شرکت نیز راهکارهای عملیاتی به منظور تسهیل و کاهش مسائل مطرح شده در اختیار نمایندگان قرار دادند.

گفتنی است این نشست با حضور آقایان محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازرسی و شبکه فروش،  علی آموزگار سرپرست معاونت فنی بیمه های غیر زندگی، آقائی عطا مدیر بازاریابی، حامد فرشباف ماهریان سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش، کامران فرهاد سرشت سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی، علی آفرین مدیر بیمه‌های درمان، عمر و حادثه و سید مسعود مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز در روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه در سالن کنفرانس مجموعه بانک صادرات استان البرز برگزار گردید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.