تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد بزرگ عکس کیش تا 7شهریور

تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد بزرگ عکس کیش تا 7شهریور

مهلت ارسال آثار به رویداد بزرگ عکس کیش تا هفتم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این رویداد که به همت معاونت گردشگری این سازمان، با حضور اساتید و داوران مطرح بین المللی با موضوع‌ گردشگری و زیبایی های جزیره کیش برگزار می شود عکاسان تا 7 شهریور فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

رویداد بزرگ عکس کیش شامل دو بخش عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه است که در هر دو بخش شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به نشانی Festival.kish.ir ضمن مطالعه فراخوان و شیوه نامه کامل این رویداد، عکس های خود را با دو موضوع جاذبه های گردشگری کیش و محیط زیست کیش به آدرس اعلام شده ارسال کنند.

گفتنی است در این رویداد پس از داوری آثار در هریک از بخش های گردشگری و محیط زیست 3 نفر برگزیده می شوند و در مجموع به هریک از 6 برنده مبلغ 200 میلیون ریال اهدا می شود.

در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز به ۳ نفر از عکاسان برگزیده هر نفر مبلغ یکصد میلیون ریال جایزه داده می شود.

مراسم اهدای جوایز این رویداد 7 مهرماه سالجاری در جزیره کیش برگزار می شود و دبیری این رویداد برعهده محمد ساطعی ‌است و مریم زندی ، غوغا بیات ، محمود کلاری ، سیف الله صمدیان و ساعد نیک ذات، هئیت ۵ نفره داوران این رویداد هستند.

شایان ذکر است آثار منتخب در بخش مسابقه این رویداد همزمان با مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در قالب نمایشگاهی درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.