بررسی گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی در مجلس

بررسی گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی در مجلس

دوشنبه, می 8, 2017 - 14:57 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست این کمیسیون با رییس صندوق توسعه ملی و رییس مجلس درباره عملکرد این صندوق خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، محمدرضا پورابراهیمی با اعلام اینکه فردا سه‌شنبه نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با رییس صندوق توسعه ملی با حضور رییس مجلس برگزار می شود، از لزوم ارتقای اثربخشی صندوق توسعه در اقتصاد کشور به عنوان دستور جلسه دیگر این نشست خبر داد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره محور مورد بررسی در جلسه فردای کمیسیون اقتصادی ادامه داد: تلاش بر این است تا از ظرفیت های صندوق توسعه ملی بیشتر استفاده شود و در نشست مشترک همچنین مسائل و مشکلات در رابطه با عملکرد این صندوق بررسی می‌شود.
پورابراهیمی افزود: بررسی چشم انداز فعالیت‌های صندوق توسعه در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و شرایط حمایت از صندوق توسعه ملی به عنوان یک ظرفیت برای تامین مالی در اقتصاد کشور نیز باید مورد بررسی قرار گیرد تا این صندوق در اقتصاد عملکرد اثربخش تری داشته باشد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: بررسی منابع و مصارف و همچنین بررسی وضعیت طرح های تامین مالی شده توسط صندوق، از دیگر محورهای کاری مورد بررسی نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با دوست حسینی رییس صندوق توسعه ملی و اعضای هیات عامل این صندوق است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.