حضور 100 ناشر برتر کشور در کیش فرصتی برای توسعه تعاملات فرهنگی و گردشگری

حضور 100 ناشر برتر کشور در کیش فرصتی برای توسعه تعاملات فرهنگی و گردشگری

یک‌شنبه, سپتامبر 8, 2024 - 11:01 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

برترین کتابفروشان کشور در قالب تیم 100 نفره در سفر به جزیره کیش از ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی این جزیره دیدن کردند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، این فعالان فرهنگی که جزیره کیش را برای سفر سیاحتی خود برگزیدند از برترین ناشران و کتاب فروشی های کشور هستند که در این سفر از ظرفیت های گردشگری و فرهنگی جزیره کیش بازدید کردند.

به گفته قاسمی نیا سرپرست مدیریت بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، برقراری تعامل با این فعالان فرهنگی و معرفی پتانسیل های گردشگری و فرهنگی جزیره کیش با هدف توسعه خدمات آموزشی به دانش آموزان و خانواده ها یکی از موضوعات مطرح شده در این سفر بود.

گفتنی است گردشگری فرهنگی یکی از ظرفیت های توسعه گردشگری جزیره کیش است که علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی، فرصت مناسبی برای معرفی امکانات و زیرساخت های کیش به فعالان حوزه های فرهنگی کشور که موجبات توسعه کسب و کار در این جزیره را مهیا می کند.

لازم به ذکر است علیرضا سلیمانی از فعالان گردشگری کشور که سابقه حضور فعال در فضای مجازی را نیز در کارنامه کاری خود دارد، با اعلام اینکه این تور گردشگری و فرهنگی با حمایت انتشارات خیلی سبز در جزیره کیش برگزار شد، ابراز امیدواری کرد با هدف توسعه گردشگری روند برگزاری این تورها در جزیره کیش با حضور فعالان حوزه های مختلف گردشگری، فرهنگی و اقتصادی کشور ادامه خواهد یافت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.