کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در سال 1403 به صورت 24 ساعته پاسخگوی بیش از 260 هزار تماس ورودی از سوی شهروندان و مشتریان در زمینه خدمات بانک بودهاند.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
پاسخگویی به 260 هزار تماس در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در 1403
پاسخگویی به 260 هزار تماس در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در 1403

به گزارش دیوان اقتصاد، تماسهای برقرار شده با این مرکز به دریافت راهنمایی و اطلاعات بانکی مشتریان اختصاص یافته که نشان دهنده استقبال قابل توجه مردم به سامانههای پاسخگویی غیرحضوری است. همچنین بیش از 21 هزار تماس خروجی مستلزم پیگیری کارشناسان مرکز بوده که به نحو مطلوب تحقق یافته است.
در این مسیر میانگین مدت زمان انتظار مشتریان در صف تنها 18 ثانیه بوده که شاخص ممتازی در شبکه بانکی به شمار میرود.
بر اساس بررسیهای انجام شده حدود 70 درصد تماس نیز در حوزه بانکداری دیجیتال و خدمات غیر حضوری مرتبط با آن بوده است.
بر اساس این گزارش، از مهمترین برنامههای مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا، یکپارچه سازی کانالهای ارتباطی با رویکرد همه جانبه نگر، استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی و راهاندازی چت بات جهت پاسخگوئی هوشمند است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 272,970 | |
دلار | - | 999,900 |
لیر | 26,300 | |
پوند | 1,274,300 | |
یوان | 136,100 | |
یورو | 1,092,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 915,050,000 | |
سکه تمام | 801,750,000 | |
سکه نیم | 600,000,000 |