روان‌سازی فرایندها به افزایش رضایت مشتری می‌انجامد

رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین:

روان‌سازی فرایندها به افزایش رضایت مشتری می‌انجامد

محسن زرندی مقدم، رئیس هیئت‌مدیره و حسن مونسان، معاون بانکداری خرد و عضو هیئت عامل بانک اقتصاد نوین از شعبه مرکزی این بانک بازدید کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، رئیس هیئت‌مدیره بانک پس از بررسی عملکرد شعبه مرکزی و نیز گفت‌وگو با کارکنان، بر لزوم ارائه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان تأکید کرد و گفت: روان‌سازی فرایندها و کاهش روندهای پرپیچ‌وخم اداری، می‌تواند به افزایش رضایت مشتری و نیز کاهش هزینه‌های مادی و معنوی بانک بیانجامد.

زرندی مقدم همچنین با تأکید بر این‌که همه کارکنان شعب باید به مقررات و قوانین بانکداری اشراف کامل داشته و نسبت به نوسان درآمد و هزینه و NPL شعبه و بانک حساسیت لازم را داشته باشند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که سهم بازار بانک افزایش یافته و شاخص‌های عملکردی آن بیش‌ازپیش بهبود یابد.

رئیس هیئت‌مدیره همچنین جانشین پروری را از پروژه‌های مهم در دستور کار حوزه منابع انسانی بانک خواند و خاطرنشان کرد: بانک اقتصاد نوین با طراحی مدل‌های جدید و محصولات نوین، دوران شکوفایی را تجربه خواهد کرد.

معاون بانکداری خرد بانک اقتصاد نوین نیز در این بازدید با بیان این‌که ریسک تمرکز بر روی مشتریان کلان باید کاهش یافته و مشتریان خرد نیز باید از خدمات بانک بهره‌مند شوند، اظهار کرد: جذب منابع به‌خودی‌خود نباید در اولویت باشد، بلکه محل ورود منابع به بانک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مونسان لزوم ایجاد تعادل در میزان و نحوه ارائه خدمات به مشتریان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توسعه خدمات ارزی در کنار توسعه خدمات ریالی، الزامی است و از این رو باید منابع انسانی در جناح ارزی نیز با قدرت و سرعت، تقویت شوند.

وی همچنین تأکید کرد که اهداف کمی مشخص شده برای کارکنان در سال جاری، فراتر از اهداف در نظر گرفته شده در سال گذشته است و تحقق آن‌ها، همت و تلاش مضاعف و بازاریابی هدفمند بر اساس روشهای روز و علمی را می‌طلبد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.