بررسی عملکرد تیرماه مدیریتهای استانی بانک مسکن نشاندهنده نقش برجسته استانهای «کرمانشاه» و «ایلام» در تحقق اهداف بانکداری الکترونیک است.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
ارزیابی شاخصهای عملکرد بانک مسکن در بخشهای بانکداری الکترونیک طی تیرماه
ارزیابی شاخصهای عملکرد بانک مسکن در بخشهای بانکداری الکترونیک طی تیرماه

به گزارش دیوان اقتصاد، ارزیابی شاخصهای عملکرد در بخشهای مختلف بانکداری الکترونیک بانک مسکن طی تیرماه، از تداوم ارائه مطلوب خدمات غیرحضوری به هموطنان حکایت دارد.
تمرکز بر بهبود تجربه مشتری و جلب رضایتمندی آنان و ارائه خدمات سریع و در دسترس به مشتریان، بخش مهمی از سیاستهای مشتریمداری بانک مسکن را تشکیل میدهد.
در ارزیابی تیرماه، شاخصهای مالی بانکداری الکترونیک، کارکرد دستگاههای خودپرداز و پایانههای فروش و اقدامات ترغیبی برای استفاده بیشتر از خدمات غیرحضوری با رویکرد فعالیتهای VTMS، همانند ماههای گذشته در مدیریتهای شعب بانک مسکن مورد سنجش قرار گرفت.
نتایج این بررسیها حاکی از آن است که مدیریتهای استانی «کرمانشاه» و «ایلام» توانستهاند فراتر از اهداف تعیینشده در شاخصهای مالی بانکداری الکترونیک عمل کنند.
همچنین، ارزیابی اقدامات شعب در راستای ترغیب مشتریان به بهرهگیری از خدمات بانکداری الکترونیک با تمرکز بر رویکرد VTMS در تیرماه نشان میدهد که عملکرد اغلب شعب به اهداف تعیینشده بسیار نزدیک بوده است.
در این میان، شعبه مستقل مرکزی تهران و مدیریتهای استانی گیلان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، بالاترین سطح عملکرد در این حوزه را به خود اختصاص دادهاند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 224,630 | |
دلار | - | 869,800 |
لیر | 21,100 | |
پوند | 1,113,300 | |
یوان | 114,200 | |
یورو | 934,300 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 778,300,000 | |
سکه تمام | 699,800,000 | |
سکه نیم | 421,600,000 |