تقسیم سود صندوق نیکوکاری لوتوس رویان با موفقیت انجام شد

تقسیم سود صندوق نیکوکاری لوتوس رویان با موفقیت انجام شد

یک‌شنبه, ژولیه 2, 2017 - 17:01 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری لوتوس رویان که از اسفند ماه سال گذشته آغاز به فعالیت کرده است، در تاریخ ۳۱ خرداد سال جاری برای دومین دوره، سود تقسیم کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، این صندوق در دوره ۹۳ روزه (منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۶) فعالیت خود معادل ۱۹.۳۱ درصد بازدهی سالانه کسب کرد و به این ترتیب نرخ بازدهی طی دوره صندوق به رقم ۴.۹ درصد رسید. کل سود کسب شده صندوق در دوره یاد شده بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال بوده است و سود توزیع شده هر واحد معادل ۵۰ هزار و ۹۵۸ ریال بوده است. اولین تقسیم سود این صندوق در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ و چند روز بعد از آغاز فعالیت این صندوق انجام شده است که در آن تاریخ در مدت ۱۵ روزه فعالیت صندوق، معادل ۷ هزار و ۶۷۱ ریال سود برای هر واحد توزیع شد.
صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری لوتوس رویان از نوع صندوق‌های با درآمد ثابت و پیش‌بینی سود است که با همکاری شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، پژوهشگاه رویان و مؤسسه خیرین پژوهش سلامت رویان تشکیل شده است. این صندوق به منظور تأمین منابع مورد نیاز پژوهشگاه رویان برای پروژه‌های تحقیقاتی درمان بیماری‌های سخت-درمان تأسیس شده است.
سرمایه‌گذاری در این صندوق به سه روش امکان‌پذیر است. در حالت اول فرد نیکوکار اصل سرمایه و منافع حاصل از آن را جهت استفاده در امور نیکوکارانه به صندوق می‌بخشد. در حالت دوم فرد نیکوکار فقط عواید حاصل از سرمایه اولیه را جهت تحقق اهداف نیکوکارانه اختصاص می‌دهد؛ در واقع اصل سرمایه متعلق به فرد نیکوکار بوده و هر زمان که بخواهد می‌تواند سرمایه خود را برداشت کند. در حالت سوم ۱۲ درصد از عواید صندوق متعلق به سرمایه‌گذار (نیکوکار) بوده و مابقی آن به صندوق اختصاص می‌یابد.
سرمایه‌گذاری در این صندوق از طریق تمامی شعب بانک پارسیان امکان‌پذیر است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.