نظرسنجی سراسری بانک مرکزی برای رتبه‌بندی بانک‌ها در شاخص‌های صیانت از مشتریان

نظرسنجی سراسری بانک مرکزی برای رتبه‌بندی بانک‌ها در شاخص‌های صیانت از مشتریان

بانک مرکزی با راه اندازی یک نظرسنجی سراسری، رتبه‌بندی بانک‌ها در زمینه «مشتری‌مداری» و «کیفیت خدمات» را مستقیماً به نظر مردم واگذار کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، این نظرسنجی با هدف دریافت ارزیابی مشتریان از جنبه‌هایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده است و نتایج آن، یکی از مبانی اصلی انتخاب بانک ها و مؤسسات اعتباری برتر از منظر صیانت از مشتریان خواهد بود.

تمامی اعضا محترم خانواده بزرگ رسالت می‌توانند با ورود به لینک زیر نظر خود را در این خصوص ثبت کنند. 

شرکت در نظرسنجی




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.