اپراتورها به مناطق محروم و روستاها توجه ویژه داشته باشند

اپراتورها به مناطق محروم و روستاها توجه ویژه داشته باشند

یک‌شنبه, ژولیه 16, 2017 - 14:20 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح پروژه های شبکه ملی اطلاعات در شرکت همراه اول گفت: اپراتور همراه اول عنایت ویژه به مناطق محروم و کم تر برخوردار و روستاها داشته باشد، زیرا نداشتن امکانات، مردم محروم را نسبت به دولت و نظام مایوس می کند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، «محمود واعظی» روز یکشنبه در این مراسم گفت: برخی معتقدند اپراتورها باید فقط خدمات صوت و داده(دیتا) ارایه کنند، اما امروز با بازدید از نمایشگاه همراه اول به آینده امیدوار شدم که در مسیر پیشرفت ارایه خدمات قرار دارد.
وی افزود: بخش های دولتی، خصوصی و دانشگاه مثلثی هستند که می توانند در کنار هم و با تعامل تحول آفرین باشند، گفت:حمایت بخش خصوصی در دستور کار دولت است و بنای تصدی گری ندارد.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه لازم است بخش خصوصی واقعی، طعم شیرین فعالیت و رقابت را بچشد، تصریح کرد: لازم است بخش خصوصی در زمینه های تولید داخلی و ایجاد اشتغال فعالیت کند.
واعظی ضمن بیان اینکه امروز فعالیت های دانش بنیان خلق ثروت می کند، گفت: با رقابت تخریب زا مخالفم.
وی افزود: در شبکه توانای شرکت ارتباطات زیرساخت در استفاده از توان داخلی ،پیشرفت به وجود آمده است. دنیای امروز به سمت انقلاب صنعتی نسل چهار در حرکت است که به اینترنت، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و کلود(ابر) متصل شده اند.
وی اولویت وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته را در دو سال گذشته راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.