شرکت ملی صنایع مس ایران 13 تیر به مجمع می‌رود

شرکت ملی صنایع مس ایران 13 تیر به مجمع می‌رود

به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ملی صنایع مس ایران (سهامی عام) ثبت شده به شماره 15957و شناسه ملی 10100582059 در روز شنبه به تاریخ 1405/04/13 راس ساعت 10 صبح به آدرس تهران، ضلع غربی ورزشگاه آزادی، پژوهشگاه صنعت نفت، سالن همایش‌های آزادگان برگزار می‌گردد.

به گزارش دیوان اقتصاد، سهامداران گرامی می‌توانند از طریق سایت شرکت به نشانی WWW.NICICO.COM نسبت به مشاهدة آنلاین مجمع اقدام نمایند.

ضمناً به موجب ماده 99 لایحة اصلاحی قانون تجارت و ماده 19 اساسنامه شرکت، سهامداران محترمی که مایل به حضور در جلسه مجمع می‌باشند باید شخصاً یا وکیل یا قائم مقام قانونی اشخاص حقیقی، نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی صرف نظر از تعداد سهام خود به شرط ارائه اصل مدارک هویتی، اصل وکالت نامه (برای اشخاص حقیقی)، و معرفی نامه معتبر برای نمایندگان حقیقی (اشخاص حقوقی) به همراه اصل مدارک هویتی در تاریخ 1405/04/13 قبل از شروع جلسه مجمع به آدرس آگهی مراجعه و برگ ورود به جلسه را دریافت نمایند.

تذکر مهم:

ارائه اصل مدارک هویتی (کارت ملی) برای تمام مراجعین از جمله نماینده یا نمایندگان حقیقی (اشخاص حقوقی) به همراه اصل معرفی نامه خود با امضای اصل و ممهور به مهر اصلی شرکت (شخص حقوقی) جهت ورود به جلسه الزامی است. بدیهی است تصویر(کپی معرفی نامه) و هیچ یک از مدارک فوق‌الذکر جهت حضور در مجمع مذکور قابل قبول نمی‌باشد.

 

دستورجلسه:

1-استماع گزارش هیئت مدیره و اظهارنظرحسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان 37/14 درصد از مبلغ 1.050.000 میلیارد ریال به مبلغ 1.440.000 میلیارد ریال.

2-تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه.

3-اصلاح ماده 5 اساسنامه مرتبط با میزان سرمایه و تعداد سهام.

4-سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده باشد.

 

                                                                                                                                               "   هیئت مدیره "




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.