نسخه‌ی تولید محدود لکسوس LC 500 معرفی شد

نسخه‌ی تولید محدود لکسوس LC 500 معرفی شد

نسخه‌ی تولید محدود لکسوس LC 500 معرفی شد. علاوه بر این مدل، یک دستگاه LC 500 ویژه، خودروی مخصوص در فیلم سینمایی پلنگ سیاه خواهد بود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از زومیت،به‌عنوان پادشاه واکاندا، حتما باید خودروی خاصی داشته باشید. البته اکثر ما شخصیت  پلنگ سیاه (Black Panther) را پشت فرمان بوگاتی شیرون تصور می‌کردیم؛ اما به‌ نظر می‌رسد که تیم تبلیغاتی لکسوس پیشنهاد اغواکننده‌تری به تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی مورد انتظار پلنگ سیاه داده‌ است. مدیران لکسوس در کنار معرفی خودروی ویژه‌ی این فیلم، از مدلی دیگری هم رونمایی کردند که در تعداد محدود ۱۰۰ دستگاه به بازار آمریکا عرضه خواهد شد. 
با توجه به اینکه فقط ساخت رنگ این مدل تا هشت ماه طول می‌کشد، مسلما باید منتظر قیمتی بسیار بالا برای آن باشیم. خودروی جدید لکسوس، مدل ۲۰۱۸ لکسوس LC 500 است. این کوپه‌ی جذاب با بهینه‌سازی‌های جدید که شامل طرح سفارشی و سفید کابین، رینگ‌های ۲۱ اینچی مخصوص، قاب پوششی فیبر کربنی کنار در و ست سفارشی سرو نوشیدنی از برند بارنیز می‌شود، خاص‌تر از همیشه خواهد شد؛ اما قوای فنی LC 500 با ۴۷۱ اسب بخار و جعبه‌دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی خودکار، بدون تغییر خواهد ماند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.