قائم مقام بانک ایران زمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: امروز شبکههای اجتماعی موقعیت ایده عالی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبین خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می کند.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
فرهنگ سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه های اجتماعی آغاز شود
فرهنگ سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه های اجتماعی آغاز شود
به گزارش دیوان اقتصاد، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین در تشریح اهمیت شبکه های اجتماعی و مجازی و تاثیر آن در حوزه های مختلف گفت: امروز شبکه های اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده اند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا کلید بزنیم.
شیروانی با تاکید بر رویکرد مخاطبین به استفاده از فضای ایجاد شده اظهار داشت: شبکههای اجتماعی به راحتی ارتباط ما با مخاطبین را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبین خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم.
وی در پایان افزود: مخاطب بانک داری آینده، مخاطب دیجیتال است؛ بنابراین ما باید هم خودمان و هم مخاطبمان را آماده ارائه خدمات در این فضا کنیم.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |