توسعه اقتصاد دیجیتال ماموریت ویژه وزارت ارتباطات

توسعه اقتصاد دیجیتال ماموریت ویژه وزارت ارتباطات

چهارشنبه, نوامبر 1, 2017 - 12:47 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال ماموریت ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد،محمدرضا پورابراهیمی داورانی در گفت وگو با خانه ملت در خصوص نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر ارتباطات گفت: توسعه اقتصاد دانش بنیان یکی از دغدغه های کمیسیون اقتصادی مجلس است و در این راستا باید حوزه اقتصاد دیجیتال رشد کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زیرساخت ها و قوانین باید شرایطی را فراهم کند که در توسعه کسب و کارهای نوین شرایط برای پیشرفت کشور فراهم شود.

پورابراهیمی داورانی تصریح کرد: توسعه اقتصاد دیجیتال ماموریت ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید باشد و در این راستا کمیسیون اقتصادی مجلس آمادگی حمایت های لازم را دارد و می تواند از لحاظ تقنینی به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

وی ادامه داد: باید وزارت ارتباطات تکالیف مرتبط و تخصصی در برنامه ششم توسعه کشور را انجام دهد و در این راستا به ایجاد سامانه مالیات الکترونیکی و سامانه معاملات الکترونیک و همچنین دیگر حوزه های مرتبط کمک کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون نظام صنفی کشور در حال بازنگری است، گفت: باید در تمامی حوزه ها اقدامات لازم و هماهنگ برای رفع مشکلات اقتصادی انجام شود.

گفتنی است در این نشست آذری جهرمی وزیر ارتباطات اظهار کرد: تعامل با نمایندگان مجلس، برگزاری نشست ها می تواند به ارتقاء حوزه فناوری اطلاعات در کشور کمک کند.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس دغدغه ها و مسائل خود را برای رفع مشکلات در زمینه ارتباطات را بیان کردند و تاکید داشتند برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی باید زیرساخت های لازم در کشور تقویت شود، همچنین رفع مشکلات در زمینه آنتن دهی تلفن همراه، رفع مسائل در زمینه برقراری ارتباطات تلفنی در روستاها و پوشش اینترنت از دیگر مطالبات نمایندگان از وزیر ارتباطات بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.