بانک قرض الحسنه مهر ایران امسال نیز به استقبال زائران اربعین آمده است

بانک قرض الحسنه مهر ایران امسال نیز به استقبال زائران اربعین آمده است

چهارشنبه, نوامبر 1, 2017 - 16:01 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

توكلي عضو هيات مديره بانك قرض الحسنه مهرايران در سفر به استان كرمانشاه ضمن بازديد از دواير ستادي و شعب استان، طي جلسه اي به منظور تشريح سبد محصولات بانك، با رضايي شهردار كرمانشاه ديدار و در خصوص راهكارهاي شروع تعاملات بانكي و همچنين همكاري براي استقبال از زائران حسيني (ع) در ايام اربعين گفتگو كرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، در اين ديدار، سليمان توكلي با اشاره به اقدامات بانك براي ارائه خدمات بهتر به زائران ابا عبداله الحسين (ع) در ايام اربعين، گفت: بانك قرض الحسنه مهرايران طبق سال هاي گذشته براي كمك به عزاداران در دريافت خدمات ارز ريال، دستگاه هاي خودپرداز سيار خود را در استان هاي كرمانشاه، ايلام و خوزستان مستقر مي نمايد.
وي افزود: امسال نيز همانند سنوات پيش در تعامل با مديريت شهري و سازمان هاي مربوطه، با برپايي موكب و توزيع اقلام فرهنگي ميان زائران، به برگزاري هرچه باشكوه تر اين مراسم اقدام خواهيم كرد.
توكلي در بخش ديگري از سخنان خود در رابطه با سبد محصولات بانك قرض الحسنه مهرايران و نقش بسزاي آن در رفع دغدغه هاي مالي كاركنان ارگان هاي مختلف بيان داشت: شهرداري كرمانشاه مي تواند با انتقال بخشي از گردش مالي حسابهايي همچون صندوق تعاوني مسكن و صندوق تعاوني اعتبار پرسنل به شعب اين بانك، علاوه بر استفاده از خدمات بانكداري اسلامي در بستر قرض الحسنه، به كاركنان خود تسهيلات بدون سود و تنها با كارمزد 4 درصد پرداخت نمايد.
در ادامه، رضايي شهردار كرمانشاه نيز اظهارداشت: هماهنگي هاي لازم براي ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعين انجام شده و خوشبختانه معاونت هاي مناطق هشتگانه و سازمان هاي مجموعه شهرداري با اقدامات مطلوب، وظايف محوله را به نحو شايسته انجام داده اند.
رضايي ضمن تاكيد بر ضرورت توسعه بانكداري قرض الحسنه در جامعه اسلامي تصريح كرد: تمامي سازمان هاي خصوصي و دولتي بايد براي ترويج خدمات بانكداري اسلامي نهايت تلاش و حمايت خود را داشته باشند.
شايان ذكر است، علي طبلشي رييس اداره كل پشتيباني و ميرزايي مديرشعب استان كرمانشاه نيز در اين نشست حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.