بانک دی نزد اکثر کشورهای خارجی حساب دارد

بانک دی نزد اکثر کشورهای خارجی حساب دارد

مدیرعامل بانک دی اعلام کرد که این بانک هم اکنون نزد اکثر کشورهای خارجی حساب داریم و روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های آنها برقرار است و به شدت پیگیر توسعه روابط کارگزاری می باشیم.

به گزارش دیوان اقتصاد ، محمد رضا قربانی مدیرعامل به همراه رضا سهم دینی، رییس هیات مدیره بانک دی از نمایشگاه مطبوعات بازدید و عملکرد این بانک خصوصی را تشریح کرد.
وی با اشاره به این نکته که بانک دی از اردی‌بهشت ماه سال 1389 در قالب یک بانک خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری در چارچوب مقررات حاکم بر نظام بانکی از سوی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار فعالیت‌های خود را آغاز کرده است گفت: علاوه بر فعالیت‌های داخلی در حوزه برون‌مرزی نیز در ارتباط با افتتاح اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه‌ها و ارائه انواع خدمات ارزی در خدمت مشتریان و بنگاه‌های اقتصادی هستیم.
قربانی به تشریح جهت‌گیری‌های کلان و استراتژی‌های بانک دی پرداخت و عنوان کرد: بانک دی در تلاش است با کسب برترین استانداردهای بانکی مرتبط با مدل کسب و کار برای مشتریان و بازار هدف ارزش آفرینی کند.
مدیرعامل بانک دی تصریح کرد: رویکرد بانک دی مدیریت اقتصادی و بهینه منابع و مصارف است، به‌گونه‌ای که با مدیریت صحیح در جذب و تخصیص منابع ، مطلوب‌ترین وضعیت برای سپرده‌گذاران، تسهیلات‌گیرندگان، سهامداران و ذی‌نفعان را رقم بزند و از این طریق بتواند در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رشد و شکوفایی اقتصاد ملی نقش آفرین باشد.
قربانی نمایشگاه مطبوعات را فرصت مغتنمی برای حضور همزمان مردم، مسوولان و رسانه ها در کنار یکدیگر به منظور پیگیری بسیاری از مسائل و مشکلات کشور دانست و تاکید کرد: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم و کمک حال و بازوی مسئولان محسوب می‌شوند و در عرصه‌های مختلف به ویژه در انعکاس صحیح، صریح و به موقع اخبار باید کوشا باشند چرا که اصحاب قلم و رسانه نقش بسزایی در رشد فرهنگی و آگاهی جامعه دارند .
وی افزود: در دوران کنونی بیش از هر زمانی نیازمند رسانه هایی هستیم که از موضع و منظر روشنگری و حقیقت گویی به فعالیت بپردازند و انتظار داریم رسانه ها در راستای انجام رسالت خطیر خود، نقش هدایتگری و روشنگری جامعه را بر عهده بگیرند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.