دانش آموزان کشور تحت پوشش بیمه حوادث بیمه معلم قرار گرفتند

دانش آموزان کشور تحت پوشش بیمه حوادث بیمه معلم قرار گرفتند

پیرو تفاهم نامه منعقده فی ما بین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه معلم، کلیه دانش آموزان از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ لغایت اول مهر ۱۳۹۷ تحت پوشش بیمه حوادث و درمان مازاد بیمه معلم قرار گرفتند.

به گزارش دیوان اقتصاد ، این بیمه تمام دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در كليه مقاطع، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نوآموزان مهدهای کودک و پیش دبستانی و سواد آموزان نهضت سوادآموزی را شامل می شود.
بر اساس بیمه نامه حوادث دانش آموزی کلیه بیمه شدگان در قبال حوادثی که در 24 ساعت شبانه روز در ایام سال تحصیلی جاری در داخل و یا خارج از مدرسه رخ دهد تحت پوشش تعهدات بخش حوادث این قرارداد خواهند بود.
همچنین اگر در مدارس و سایر اماکن متعلق به آموزش و پرورش و اردوهای دانش آموزی و راهیان نور اتفاقی حادث شود که براساس رای مراجع قضایی مسئولیت آن متوجه مدیر یا یکی از عوامل آموزش و پرورش و یا سایر بیمه شدگان باشد، شرکت بیمه معلم متعهد است براساس بخش مسئولیت مدنی این قرارداد نسبت به پرداخت خسارت اقدام نماید.
هریک از بیمه شدگان در هنگام بروز حوادث یا بیماری های تحت پوشش می بایست به مدرسه و یا اداره مربوط مراجعه و فرم شماره ۵ که به تایید مدیر مدرسه و یا اداره رسیده باشد را اخذ و به همراه سایر مدارک و مستندات که در فرم مذکور قید گردیده به نمایندگی یا شعبه بیمه معلم طرف قرارداد ارسال تا نسبت به واریز مبلغ خسارت به حساب آنان اقدام گردد.
ضمنا جهت اطلاع دانش آموزان و اولیاء محترم آنان از پوشش های این قرارداد در سال تحصیلی جاری علاوه بر طراحی و ارسال 110 هزار پوستر به مراکز آموزشی، برای کلیه بیمه شدگان کارت بیمه صادر گردیده که توسط مدارس در اختیار دانش آموزان قرارخواهد گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.