افتتاح صدمین نقطه خدمات به مشتریان پرداخت الکترونیک سامان

افتتاح صدمین نقطه خدمات به مشتریان پرداخت الکترونیک سامان

با تاسیس مرکز خدمات مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سامان در بازار نادری اهواز، تعداد نقاط ارائه خدمت و پشتیبانی پذیرندگان سپ در سراسر کشور به عدد ۱۰۰ رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، مرکز خدمات مشتریان نادری اهواز، به عنوان صدمین نقطه ارتباط و رسیدگی به پذیرندگان سپ، مسئولیت رسیدگی به امور دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان این شرکت را در بازار نادری اهواز و مناطق جغرافیایی مجاور آن بر عهده دارد. 

با تاسیس این مرکز، پرداخت الکترونیک سامان هم اکنون در ۱۰۰ نقطه جغرافیایی کشور، در قالب شعبه، نمایندگی، باجه و مرکز خدمات، به بازاریابی، پشتیبانی و رسیدگی به بیش از ۷۵۰۰۰۰ پذیرنده خود می‌پردازد.

شایان ذکر است پرداخت الکترونیک سامان با تاکید بر ارزش مشتری‌مداری در کسب و کار خود و رویکرد رسیدگی به درخواست‌های مشتریان در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، توسعه این مراکز را در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داده است.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.