رسیگی به بیش از چهار هزار شکایت درباره سرویس های ارتباطی در تابستان امسال

رسیگی به بیش از چهار هزار شکایت درباره سرویس های ارتباطی در تابستان امسال

چهارشنبه, نوامبر 15, 2017 - 16:08 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تابستان امسال بیش از چهار هزار شکایت در بخش سرویس های ارتباطی مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا ، مجید حقی روز چهارشنبه از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد.
وی گفت: در این مدت تعداد چهارهزار و 637 شکایت در حوزه سرویس های ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به چهار هزار و 122 شکایت (بالغ بر 89 درصد) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
حقی ادامه داد: تعداد 6 هزار و 724 شکایت در بخش سرویسهای فناوری اطلاعات ثبت شده که از این تعداد به 6هزار و 675 شکایت (حدود 99 درصد) رسیدگی و پاسخ داده شده است.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری عنوان کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال 96 به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌ رسانی می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.