امضای تفاهمنامه همکاری علمی بین مرکز تحقیقات راه و شرکت سرمایه گذاری مسکن

امضای تفاهمنامه همکاری علمی بین مرکز تحقیقات راه و شرکت سرمایه گذاری مسکن

دوشنبه, نوامبر 20, 2017 - 16:34 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی به منظور استفاده از ظرفیت های طرفین بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن به امضا رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، این تفاهمنامه روز دوشنبه توسط «محمد شکرچی‌زاده» رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و «محمدرضا امینی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن برای استفاده از امکانات دو طرف به امضا رسید.
طبق این تفاهمنامه، طرفین به مدت چهار سال در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی با استفاده از توانمندی های علمی و تخصصی یکدیگر همکاری خواهند کرد تا با امکان‌سنجی، همکاری های خود را در انجام پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی مشترک بیش از پیش توسعه دهند.
همچنین مقرر شد؛ دو طرف در انجام پروژه‌های مشترک در حوزه‌های مدیریت ساخت و پروژه، ساختمان‌های پایدار، انرژی‌های نوین و تجدیدپذیر، ایمنی، مصالح و سیستم‌های ساختمانی و روش های نوین ساخت بنا در کشور با یکدیگر همکاری کنند.
تبادل اطلاعات در تشکیل و به روز کردن بانک‌های اطلاعاتی فنی در زمینه مصالح و فرآورده‌ها و تجهیزات ساختمانی(وارداتی و داخلی) و تدوین دستورالعمل‌ها، آئین نامه‌ها و ضوابط با استانداردهای مربوط به طراحی و ساخت
بنا و ارائه خدمات علمی، آزمایشگاهی و پشتیبانی مورد نیاز هریک از طرفین برای انجام طرح‌های پژوهشی در انجام ایده‌های خلاقانه در حوزه ساخت وساز، از دیگر زمینه های همکاری طرفین در این تفاهمنامه است.
ارائه گواهی‌نامه فنی ساختمان در جنبه‌های رده‌بندی انرژی، ایمنی حریق، دسترسی معلولان، آکوستیک (عایق صدا) و سایر زمینه‌های مورد نیاز و ارائه خدمات مشترک تحقیقاتی - کاربردی با تعریف پروژه‌های مشترک در حوزه تکنولوژی بافت های فرسوده برای اعتلای ساخت صنعتی و مسؤولیت اجتماعی طرفین از دیگر اهداف امضای این تفاهمنامه بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.