تلگرام مبالغ سرمایه گذاری در ارز رمزنگار خود را استرداد می کند

تلگرام مبالغ سرمایه گذاری در ارز رمزنگار خود را استرداد می کند

شرکت تلگرام اعلام کرد که در صورتی‌که پلت فورم تراکنش ارز رمزنگار خود را تا سال ۲۰۱۹ میلادی راه اندازی نکند، مبالغ سرمایه گذاری شده را به سرمایه گذاران استرداد می کند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا ، بر اساس اسناد بدست آمده توسط یکی از سرمایه گذاران خرید ارز رمزنگار تلگرام، پیش فروش مرحله دوم ژتون‌های «شبکه باز تلگرام» موسوم به  TON،   دو مرحله خواهد داشت و با هدف کسب یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار سرمایه برای تلگرام اجرا خواهد شد.

این مبلغ برای ایجاد زیرساخت عملیات های TON و توسعه بیشتر شبکه پیام رسان تلگرام هزینه می شود. همچنین نکته جالب توجه این است که تلگرام وعده داده که اگر این سامانه  تا اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی که از آن برای تراکنش استفاده خواهد شد، راه اندازی نشود، مبالغ سرمایه گذاری شده را استرداد خواهد کرد؛ اما اعلام کرده که ضمانت نمی کند در آن زمان برای بازگرداندن مبالغ به اندازه کافی پول داشته باشد.

پیش بینی می شود که تلگرام از مجموع عرضه اولیه ژتون های ارز رزمزنگار خود ۲.۵۵ میلیارد دلار کسب درآمد کند که پیش از این رقم ۱.۲ میلیارد دلار برآورد شده بود و در مرحله اول پیش فروش خود ۸۵۰ میلیون دلار کسب کرد.

بر همین اساس، سامانه TON تلگرام رقیبی برای پلت فورم اتریوم در بازار ارزمزنگار تلقی می شود که بر پایه فناوری بلاک چین است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.