بیمه عمر و مکمل بازنشستگی برای مدال آوران المپیک

برای اولین بار در کشور توسط بیمه ایران صورت می گیرد؛

بیمه عمر و مکمل بازنشستگی برای مدال آوران المپیک

مدیر عامل بیمه ایران در مراسم امضا تفاهم نامه مشترک با کمیته ملی المپیک گفت :بیمه ایران بدون دریافت هیچ وجهی 3 پوشش بیمه‌ای عمر، حادثه و درمان را برای ورزشکاران اعزامی به ریو در نظر گرفته است.

به گزارش دیوان اقتصاد، سید عباس حسینی افزود:بیمه ایران در نظر دارد ،2 شماره حساب برای حمایت و تقدیر از ورزشکاران اعلام کند تا با حمایت مردم و صنعت بیمه و همکاری کمیته ملی المپیک تقدیر از مدال آوران صورت گیرد.

همچنین قرار است بیمه برای اولین بار در کشور با طرح سپاس سرافرازان که طر حی مردمی است بیمه مکمل بازنشستگی مدال آوران را اجرایی کند.

با توافق کمیته ملی المپیک، بیمه ایران با اعلام فراخوان عمومی، شماره حسابی را بابت طرح سپاس سرفرازان به منظور پوشش " بیمه بازنشستگی مکمل قهرمانان المپیکی ریو 2016 " تخصیص و نسبت به ارائه پوشش بیمه بازنشستگی مکمل (تمام عمر) قهرمانانی که موفق به تصاحب و کسب مدال طلا ، نقره و برنز شوند اقدام کند .

هدف اصلی این طرح ، فراهم کردن آینده ای مطمئن برای قهرمانان المپیکی است که ممکن است در آینده از تأمین های لازم برخوردار نباشند.

با این طرح می توان از طریق مشارکت های عمومی مردم ورزش دوست و یا از محل مشارکت های اجتماعی شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی ، نسبت به جمع آوری وجوه حق بیمه یکجای پوشش بیمه ای اقدام کرد.

به هر میزان رقم مالی که از سوی جامعه مشارکت جو به حساب فوق الذکر پرداخت می شود به نسبت سرمایه ای 100 % ، 80 % ، 60 %  به ترتیب برای قهرمانان سطوح طلا – نقره – برنز،  به عنوان حق بیمـــه یکجــــــای پوشش بیمه بازنشستگی مکمل (تمام عمر) در نظر گرفته می شود و تعهدات بیمه گر پس از 20 سال بصورت مستمری ماهیانه آغاز و به ورزشکاران بیمه شده مذکور تا پایان مدت زندگی آنها پرداخت می شود.

حسینیتصریح کرد : 181هیات اعزامی تحت پو شش بیمه‌ای عمر، حادثه و درمان از تاریخ اعزام تا 3ماه پس از بازگشت قرار می گیرند.

سقف بیمه عمر و حادثه برای  ورزشکاران مبلغ 200 میلیون تومان و برای هیات همراه  100میلیون تومان است ،همچنین بیمه درمان بدون سقف محدودیت می باشد.

بر اساس این تفاهم نامه ، بیمه ایران حامی سلامت کاروان قهرمانان ملی ورزش ایران تعیین و معرفی شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.