مالیات اصناف امسال افزایشی نسبت به سال ۱۳۹۳ نخواهد داشت

نایب رئیس اتاق اصناف کشور:

مالیات اصناف امسال افزایشی نسبت به سال ۱۳۹۳ نخواهد داشت

سه‌شنبه, می 31, 2016 - 11:04 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نایب رئیس اتاق اصناف کشور از تعامل خوب سازمان مالیاتی قدردانی کرد و گفت: در جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران و مسئولان سازمان امور مالیاتی قرار شده است مالیات اصناف هیچ نوع افزایشی نسبت به سال ۱۳۹۳ نداشته باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، ابراهیم درستی گفت: هدف ما این است که مالیات واقعی و حق دولت به درستی دریافت شود و کسانی که درآمد کمتری دارند تحت فشار مالیاتی قرار نگیرند.

وی افزود: در جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران و مسئولان سازمان امور مالیاتی قرار شده است مالیات اصناف هیچ نوع افزایشی نسبت به سال 1393 نداشته باشد.

ابراهیم درستی- نماینده اتاق اصناف در سازمان امور مالیاتی درباره جلسه روز شنبه نمایندگان اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی گفت : تعامل برد - برد داریم و کسانی که برگه قطعی مالیات سال 1393 را دارند، افزایش مالیاتی در بند «ج» نخواهند داشت و خواهش می کنیم مالیات خود را یک جا بپردازند.

درستی اظهار داشت : کسانی که با اظهارنامه مالیاتی کل مبلغ را پرداخت کنند دو ماه پس از آن برگه قطعی مالیات آنها صادر می شود و افرادی که تا پایان شهریور ماه پرداختی لازم را داشته باشند نیز یک ماه بعد برگه قطعی آنها صادر میشود و در نهایت پایان آذرماه به عنوان آخرین مهلت برای پرداختهای مالیاتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود : هدف دیگر ما شفاف ساز ی عملکردها و حذف شمشیر مالیات علی الراس و ممیزسالاری است.

ابراهیم درستی گفت : رویکرد جدید سازمان مالیاتی اعتماد به جامعه اصناف برگردانده است و ما آماده همه نوع همکاری هستیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.