تیم والیبال سرپل ذهاب با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران راهی مسابقات شد

تیم والیبال سرپل ذهاب با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران راهی مسابقات شد

سه‌شنبه, دسامبر 4, 2018 - 15:37 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس بانک، در راستای مسئولیت اجتماعی و ادامه برنامه های حمایتی خود به منظور کاهش آلام مردم زلزله زده سرپل ذهاب از تیم والیبال نوجوانان این شهرستان حمایت کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، میرزایی مدیرشعب استان کرمانشاه باتبیین نگرش و دیدگاه مدیران و پرسنل این بانک به عنوان یک بانک مردمی گفت: هیئت والیبال شهرستان سرپل ذهاب باهمکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ایجاد نشاط در میان نوجوانان این شهرستان پس از زلزله های مکرر دو سال اخیر تمرینات والیبال را به منظور شرکت در مسابقات آغاز کردند.
وی با اشاره با اهمیت نشاط نوجوانان در جامعه گفت: پس از زلزله های اخیر در شهر سرپل ذهاب این شور و نشاط نوجوانان و جوانان است که می تواند زندگی را به شهر برگرداند.
میرزایی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در همان ساعت های اولیه زلزله در کنار مردم بوده و هست و یقین داشته باشید تا رونق همه جانبه این شهر دست از حمایت بر نمی دارد.
در ادامه، ناصر فلاحی عضو هیئت والیبال شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب با استقبال از اقدامات بانک گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران در این سال ها با ترویج فرهنگ قرض الحسنه در کنار متنوع ترین خدمات بانکی و چیدمان بهترین پرسنل با شایسته ترین برخوردها ثابت کرده در همه حال یک بانک مردمی است و همیشه با مردم باقی خواهد ماند.
مربی والیبال سرپل ذهاب گفت : امید است این سربلندی بانک که به واسطه خیر و برکت سنت قرض الحسنه به دست آمده و تیم ما با افتخار لوگوی آن را بر سینه خود نصب کرده است روشنگر راه باشد و تیم والیبال نوجوانان شهرستان سرپل ذهاب با موفقیت های خود موجب سرافرازی نام بانک شود.
شایان ذکر است، شهرستان سرپل ذهاب طی دو سال اخیر چندین زلزله بزرگ با ریشترهای ۷.۳ و ۶.۴ را تجربه کرده است که در این مدت بانک قرض الحسنه مهر ایران با شعار « دستی از مهر برای ایران » از ۲۱ آذرماه ۹۶ تاکنون در این مناطق اقدام به ساخت ۳ باب مدرسه روستایی ، احداث ۳ باب خانه بهداشت روستایی، مرمت مدرسه ۸ کلاسه خلیج فارس، پرداخت دو هزار وام قرض الحسنه و توزیع اقلام مورد نیاز زندگی در میان مردم نموده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.