عباسی شاهکوه با اشاره به آزادسازی و رفع انحصار از مکالمه بینالملل گفت: سیاستهای خوبی برای آزادسازی ترافیک بینالملل اتخاذ شده که به زودی پس از تصویب کمیسیون تنظیم مقررات اقدامات اجرای آن انجام خواهد شد.
آزادسازی و رفع انحصار از مکالمه بینالملل
آزادسازی و رفع انحصار از مکالمه بینالملل
به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، عباسی شاهکوه - مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت - در نشست هم اندیشی و همافزایی با نمایندگان اپراتورها و ارائهدهندگان خدمات ارتباطی (FCP ) برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت شرکتی حاکمیتی و دولتی است و به رغم کاهش چندین مرحلهای تعرفه خدمات، باید درآمد و هزینههای آن نیز با هم تناسب داشته باشد.
عباسی با بیان اینکه توجه به اقدامات موثری که در حیطه فعالیتهای شرکت ارتباطات زیرساخت انجام شده است، افزود: رویکرد این شرکت مبتنی بر خردهفروشی نیست و هیچ برنامهای برای فروش خدمات بهصورت خرد به مشتریان ندارد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به افزایش حدود 3 برابری ظرفیت شبکه IP گفت: نقاط حضور شبکه IP ایران از 90 به 105 افزایش داشته است و همچنین حدود 250 نقطه از کشور نیز شبکه انتقال وجود دارد و فیبر شبکه زیرساخت هم بیش از 350 شهر و تعداد زیادی روستا را تحت پوشش قرار داده است.
عباسی شاهکوه همچنین خاطر نشان کرد: شبکه ارتباطی کشور در پنج سال اخیر توسعه خوبی پیدا کرده و خوشبختانه پایداری مطلوبی دارد، به نحوی که هموطنان هر زمان و مکانی میتوانند دسترسی ارتباطی مناسبی داشته باشند.
در این نشست مدیران اپراتورها و ارائهدهندگان خدمات ارتباطی (FCP ) حاضر در جلسه، ضمن تبیین دیدگاهها؛ مشکلات خود را مطرح و پاسخهای خود را از مدیر عامل و معاونین شرکت ارتباطات زیرساخت دریافت کردند.
مازیارکشاورز - عضو هیات مدیره به همراه معاونین مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مجیدصدری - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، حمید فرهنگ - مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار و مدیران و نمایندگان شرکتهای پارس آنلاین، آسیاتک، صبا نت، فناپ تلکام، ایرانسل، های وب، شاتل و مبین نت از جمله حاضران در این نشست بودند.
بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه که به منظور شنیدن مسائل و نقطه نظرات اپراتورها و خدماتدهندگان ارتباطی تشکیل شده بود، نمایندگان اپراتورهای حاضر در جلسه به بیان دغدغههای خود پرداختند.
در پایان اپراتورها درباره مسائلی همچون واگذاری مکالمات بینالملل، سرویس هم مکانی، فضاهای ایستگاههای زیرساخت، فیبر تاریک، شبکه سوئیچ زیرساخت و سرویس NIN توضیحاتی ارائه دادند و نهایتا تاکید کردند که کیفیت شبکه و نحوه تعامل با مشتریان در شرکت ارتباطات زیرساخت بسیار بهتر شده است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد