نشست مشترک سرپرستی منطقه ۲ با نمایندگان منتخب شعبه بجنورد بیمه دانا

نشست مشترک سرپرستی منطقه ۲ با نمایندگان منتخب شعبه بجنورد بیمه دانا

 نشست مشترک سرپرستی منطقه ۲ با منتخب نمایندگان شعبه بجنورد در شهرستان شیروان برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست که روز 30شهریور ماه سال جاری به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از خطرات شیوع ویروس کرونا با تعدادی از منتخبان نمایندگان شعبه بجنورد برگزار شد، سیدابوالفضل حقانی زاده سرپرست منطقه ۲ و رسول اونق رئیس شعبه بجنورد بیمه دانا حضور داشتند.

 در این جلسه مسائلی همچون نسبت خسارت ۶ ماهه اول سال جاری و به روز شدن خسارت‌های شعبه مطرح و از عملکرد نمایندگان برتر قدردانی شد.

 استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بیمه‌ای در استان خراسان شمالی، فراهم بودن بسترهای لازم برای افزایش پرتفوی  نمایندگان با طرح‌هایی همچون مهردانا و لایف دانا، توافقات انجام شده با اتحادیه‌های کامیونداران، تقویت بیمه نامه‎‌های عمر و آتش سوزی، تسریع در پرداخت خسارات، بررسی افزایش نیروهای شعبه و کارمزد نمایندگان و ضرورت برگزاری جلسات ماهانه با هدف انتقال تجربیات نمایندگان به یکدیگر، از سایر محورهایی بود که در این نشست مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 در جلسه مذکور، نمایندگان شعبه نیز به تفکیک در باره مسائل و مشکلات خود مطالبی را مطرح کردند و خواستار بررسی و رفع آنها شدند. فعال کردن کد بازاریابی برای نمایندگان، امکان پرداخت وام به آنها و برگزاری دوره‌های آموزش بازاریابی، از جمله درخواست‌های آنها در این نشست بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.