بانک آینده در راستای، مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری هموطنان به شعب بانک و دستگاههای خودپرداز، در سال جدید نیز ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت فعالیت خود، قرار میدهد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده با هدف کاهش مراجعه حضوری به شعب
تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده با هدف کاهش مراجعه حضوری به شعب
به گزارش دیوان اقتصاد,براین اساس، هممیهنان و مشتریان این بانک میتوانند بدون حضور در شعب و با بهرهگیری از خدماتی همچون: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراهبانک، تلفنبانک و اینترنتبانک، نسبت به انتقال وجه بین حسابها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارتهای شتابی، پرداخت قبوض، دریافت شارژ سیمکارتهای اعتباری اقدام نمایند.
یادآور میشود؛ تاریخ انقضای کارتهای بانک آینده بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری تا پایان سال 1400 و بهمدت یکسال تمدید خواهد شد.
مرکز ارتباط بانک آینده بهشماره 27663200-021 بهصورت شبانهروزی، آماده پاسخگویی به هموطنان است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 161,770 | |
دلار | - | 590,550 |
لیر | 17,400 | |
پوند | 775,000 | |
یوان | 83,300 | |
یورو | 654,700 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 436,250,000 | |
سکه تمام | 386,850,000 | |
سکه نیم | 237,600,000 |