پرداخت دیه خبرنگاران و سرباز معلمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن

رییس کل بیمه مرکزی خبر داد؛

پرداخت دیه خبرنگاران و سرباز معلمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن

سلیمانی ضمن ابراز تاسف از درگذشت دو تن از خبرنگاران و تعدادی از سربازمعلم های کشور در تصادفات اخیر محورهای نقده و یزد از آمادگی پرداخت خسارت فوری به جانباختگان خبر داد و گفت: در کوتاهترین زمان ممکن دیه این عزیزان پرداخت می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، غلامرضا سلیمانی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب صندوق تأمین خسارت های بدنی در کمک به هموطنان به خصوص اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه در مجمع این سازمان گفت: گزارش های واصله از صندوق تأمین خسارت های بدنی بیانگر اقدامات خوب و انسان دوستانه این صندوق بوده که حاصل زحمات جباری(مدیرعامل پیشین ) و بهزادپور مدیرعامل فعلی این سازمان است.

سلیمانی در ادامه افزود: امیدوارم با اصلاح آیین نامه سرمایه گذاری صندوق تامین خسارت های بدنی   و همچنین بهره گیری از نیروهای کارآمد و توانمندی که دارد بتواند در حوزه سرمایه گذاری بیش از پیش موفق باشد و برای تأمین هزینه های خود نیازمند منابع دولتی نباشد، کما اینکه طرح های خوبی  نیز در حوزه سرمایه گذاری ارائه شده است که پس از اصلاح آیین نامه سرمایه گذاری اجرایی می شود.

رئیس کل بیمه مرکزی، صندوق تأمین خسارت های بدنی را حامی صنعت بیمه دانست و گفت: خوشبختانه از طریق این صندوق توانسته ایم کمک حال زیاندیدگان جرحی ناشی از حوادث رانندگی و ورشکستگی شرکت های بیمه باشیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات خوب صنعت بیمه با همراهی این صندوق و در راستای حمایت از بیمه گذاران عدم افزایش حق بیمه شخص ثالث به میزان دیه بوده که این مهم سال گذشته تصویب شد.

سلیمانی همچنین ضمن ابراز تاسف از درگذشت دو تن از خبرنگاران و تعدادی از سربازمعلم های کشور در تصادفات اخیر محورهای نقده و یزد از آمادگی پرداخت خسارت فوری به جانباختگان خبر داد وگفت: در کوتاهترین زمان ممکن دیه این عزیزان پرداخت می شود.

همچنین رئیس کل بیمه مرکزی در این مجمع خواهان حل مشکل ماده 29 قانون بیمه شخص ثالث (محل اختلاف صندوق و شرکت های بیمه) به منظور تسریع زمان پاسخگویی به زیاندیدگان شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.