"گام" های شما برای بیمه سامان ارزشمند است

 "گام" های شما برای بیمه سامان ارزشمند است

شرکت بیمه سامان با همکاری یک استارت آپ، خدمتی نوین را معرفی کرده تا همزمان با کمک به حفظ سلامت بیمه گذاران، نفع آنها از سرمایه گذاری در بیمه های عمر را نیز افزایش دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد، اپلیکیشن «پیگام» به تازگی با اتصال به نرم افزار بیمه سامان، تعداد قدمهایی که هر بیمه گذار عمر در دوره زمانی مشخص بر میدارد را به «اعتبار» تبدیل کرده و آن را به اندوخته بیمه گذار می افزاید.

مشاور مدیرعامل بیمه سامان در همین رابطه با بیان این که تلاش برای حفظ سلامت بیمه گذاران یکی از اولویت های ماست، گفت: این کار نه تنها یک مسئولیت اجتماعی در قبال عموم بیمه گذاران است، بلکه در بلندمدت با کاهش شدت مرگ و میر، منافعی نیز برای شرکت خواهد داشت.

پویا رسولی به این که اپلیکیشن «پیگام» تعداد قدم های هر بیمه گذار را شمارش کرده و آن را در یک فرایند مشخص ارزش گذاری می کند، ادامه داد: ارزیابی ما نشان می دهد به طور متوسط یک فرد نرمال در طول سال ۱.۵ میلیون قدم بر میدارد و می تواند به این طریق حدود ۳۶۹ هزار تومان به اندوخته بیمه عمر خود اضافه کند.

او این فرایند را یک روند کاملا رایگان و تنها با هدف تشویق بیمه گذاران به پیاده روی در جهت حفظ سلامت عنوان و خاطرنشان کرد: ما همواره به دنبال خلق ارزش افزوده برای بیمه گزاران بوده و هستیم و همکاری با «پیگام» یک اقدام کاملا منحصر به فرد در همین راستاست.

رسولی با اشاره به این که این اپ اکنون بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل «اندروید» قابل استفاده است و به زودی نسخه نسخه IOS آن نیز رونمایی خواهد شد، ادامه داد: همه کسانی که بیمه عمر بیمه سامان را دارند، می توانند از این خدمت جدید استفاده کرده و با ورود به پروفایل خود در سایت شرکت، جزئیات شمارش گام ها و نیز نحوه تبدیل آن به ریال را مشاهده کنند.

 وی با تاکید بر این که این خدمت در حال حاضر فقط در حوزه بیمه های عمر قابل استفاده است، اظهار کرد: همکاری بیمه سامان با «پیگام» توسعه خواهد یافت و خدمات بیشتری به بیمه گذاران معرفی خواهد شد.

اپلیکیشن «پیگام» علاوه بر فروشگاه های اینترنتی معتبرکافه بازارگوگل پلی،ایران اپس،مایکت، از لینک www.p-gum.com/download نیز قابل دانلود است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.