طرح نذر آب در بیمه ملت اجرایی شد

طرح نذر آب در بیمه ملت اجرایی شد

بیمه ملت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و به منظور ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوارهای مناطق محروم به کمپین «نذر آب» پیوست.

به گزارش دیوان اقتصاد،طرح نذر آب از سه سال پیش و به دنبال بحران خشکسالی در استان‌های جنوب شرقی کشور، با هدف تامین آب شرب مناطق محرم با کمک مردم و به همت جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود و بیمه ملت با پرداخت مبلغ ۶۱۱ میلیون ریال به این کمپین پیوست.

بر اساس این گزارش؛ مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال توسط تعداد ۱۸۹ نفر از کارکنان خیرخواه بیمه ملت و مبلغ ۲۰۱ میلیون ریال از سوی ۲۶۶ نماینده نوع‌دوست بیمه ملت جمع‌آوری شده تا بیمه ملت نیز بتواند در این امر خداپسندانه قدم برداشته و به پویش نذر آب بپیوندد.

همچنین دکتر دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت، در پیامی از همدلی و مشارکت خانواده بیمه ملت در این پویش قدردانی کرد.

گفتنی است؛ ارتقای سطح سلامت آب شرب مناطق کم‌برخوردار از مهمترین اهداف این طرح است که بدین منظور، نصب دستگاه‌های تصفیه‌کننده آب، احیای قنوات، لوله‌کشی و حفر چاه مد نظر خواهد بود و در کنار آن برنامه‌هایی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم کشور نیز اجرا می‌شود. همزمان با اجرای این طرح، کاروان‌های سلامت جمعیت هلال‌احمر نیز برای درمان رایگان بیماران نیازمند به استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان اعزام می‌شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.