بانک ایران زمین با ارایه خدمات نوین نیازهای مشتریان را تامین می کند

بانک ایران زمین با ارایه خدمات نوین نیازهای مشتریان را تامین می کند

چهارشنبه, دسامبر 21, 2016 - 12:29 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین و مدیر امور شعب استان های این بانک از شعب شیراز بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در سفری دو روزه  پویان شاد معاونت عملیات بانکی ویزدانجو مدیر شعب استان ها از شعب استان فارس دیدار کرده با مسئولین و همکاران این استان به گفت و گو پرداختند.

پویان شاد در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان گفت: بانک ایران زمین  جلب رضایت مشتریان را به عنوان استراتژی اصلی خود تعیین کرده و می‌کوشد با بهره‌مندی از سرمایه انسانی زبده و ارایه خدمات نوین نیازهای بانکی مشتریان را تامین کند.

پويان شاد دراين بازديدها مواردي را از جمله راهكارهاي جذب منابع، صدور ضمانت نامه و خط مشي كلي بانك را به پرسنل يادآوري كرد.

لازم به ذکر است شعب شیراز، ساختمان مدیریت و شعب شهرستان مرودشت و زرقان شعبی بودند که علیرضا پویان‌شاد معاون عملیات بانکی و مصطفی یزدانجو مدیر شعب استانها از آنها بازدید و با تک تک همکاران در محیطی صمیمی گفت‌وگو کردند




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.