پیام رئیس اتاق تعاون ایران به مناسبت هفته تعاون

پیام رئیس اتاق تعاون ایران به مناسبت هفته تعاون

رئیس اتاق تعاون ایران، طی پیامی با گرامیداشت یاد شهید بهشتی مروج تفکر  تعاون، هفته تعاون را به جامعه بزرگ تعاون، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اتاق تعاون ایران، متن پیام به این شرح است:

«…وَتَعَاوَنُواْ عَلَى الْبرِّ وَالتَّقْوَى وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ» سوره مائده آیه ۲

«گرامیداشت هفته تعاون فرصت مغتنمی است تا تمامی دست اندرکاران حوزه های مختلف تعاون بخش بزرگی از توان خود را با ارائه برنامه های توسعه ای معطوف تبیین نقش و جایگاه تعاونی‌ها بعنوان دومین رکن نظام اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ تعاون نمایند.

اشتغال پایدار، تولید ملی برپایه دانش بنیان، مسئولیت‌ پذیری جمعی، عدالت اجتماعی، برابری فرصت ها، رفاه عمومی و احترام به خرد جمعی در مفهوم توسعه پایدار عینیت می یابد. نیاز به گسترش الگوی اقتصاد تعاون، راهکاری پویا و موثر در راستای برون رفت از گره های اقتصادی است.

توجه و اهتمام دولت سیزدهم به بخش تعاون و تاکید بر مردمی سازی اقتصاد که در اقتصاد تعاونی تجلی می یابد، فرصت مغتنمی را در اختیار جامعه تعاون قرار می دهد تا با رشد و ارتقاء ظرفیت های خود، بازوی استوار و توانمندی در کنار دولت باشند.
تعاونگران نیز به لحاظ پایبندی به ارزش‌ها و اصول تعاون و مسئولیت‌های ناشی از آن، از شایستگی لازم برای بسط و گسترش اقتصاد تعاون در مسیر تحقق اهداف توسعه پایدار برخوردار می باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیستند.

اتاق تعاون ایران بعنوان متولی غیر دولتی بخش، تمامی مساعی خود را باهدف تسهیلگری و زمینه سازی حضور قدرتمندانه تعاونیها در بازارهای هدف صادراتی نموده و بر آن تاکید دارد.

امیدوارم با تشریک مساعی موثر مدیران شرکت‌ها و اتحادیه های تعاونی و اتاقهای تعاون استان‌ها و استمرار حمایت‌های دولت سیزدهم بتوانیم گام‌های بلندتری برای رسیدن به هدف کسب سهم ۲۵ درصد از اقتصاد کشور برداریم.

اینجانب با تقدیر از فعالیت‌های ایثارگرانه تمامی تعاونگران عرصه های مختلف، هفته تعاون را صمیمانه خدمت تمامی این عزیزان تبریک عرض مینمایم.»




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.