بازدید هیات تجاری اتاق تعاون ایران از نمایشگاه بین‌المللی پروداکسپو-مسکو

بازدید هیات تجاری اتاق تعاون ایران از نمایشگاه بین‌المللی پروداکسپو-مسکو

چهارشنبه, فوریه 8, 2023 - 13:09 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

هیات تجاری تخصصی مواد غذایی و محصولات کشاورزی اتاق تعاون ایران از سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو-مسکو (مواد غذایی، محصولات کشاورزی، نوشیدنی، فرآوری و بسته بندی) بازدید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، هیات تجاری اعزامی اتاق تعاون ایران در گروه های تخصصی خشکبار، محصولات پروتئینی و صنایع غذایی  امروز از سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو-مسکو بازدید کردند.

این نمایشگاه با حضور نمایندگان بیش از ۳۵ کشور در ۶۰ حوزه مختلف کشاورزی، با ارائه آخرین دستاورها و محصولات، در حال برگزاری است.

در بخش دیگری از  سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو-مسکو (مواد غذایی، محصولات کشاورزی، نوشیدنی، فرآوری و بسته بندی)، پاویون کشورهای مختلف تازه ترین محصولات صادراتی را به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه بین المللی پروداکسپو-مسکو از مهمترین نمایشگاه‌های در حوزه کشاورزی در دنیا است که اهمیت بالایی در معرفی محصولات روسیه و کشورهای حوزه اوراسیا دارد.

این نمایشگاه روزانه بیش از ۷۰ هزار بازدیدکننده از کشورهای مختلف دارد و فرصت مغتنمی را برای گسترش تعاملات برای فعالان اقتصادی فراهم می کند.

این هیات تجاری در راستای شناسایی رقبا و توسعه در مراودات تجاری با تشکل ها و شرکت های روسی، بررسی و امکان سنجی جهت بهره برداری از مرکز تجاری ایران در مسکو با توجه به تحولات اخیر منطقه و توافقات صورت گرفته همچنین آشنایی بیشتر با سلایق مصرف کنندگان و ادبیات کسب و کار در روسیه با چشم انداز صادرات محصولات تولید ایران، در این نمایشگاه حضور یافته اند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.