توسعه بيمه‌های زندگی اولويت برنامه‌های بیمه البرز در سال ١٤٠٢

مديرعامل شرکت اعلام کرد: 

توسعه بيمه‌های زندگی اولويت برنامه‌های بیمه البرز در سال ١٤٠٢

مدیرعامل بیمه البرز در بازديد از مجتمع خدمات بيمه اي رضوي این شرکت در استان خراسان رضوی، گفت: در سال ١٤٠٢ ارتقاء جايگاه بيمه هاي زندگي يكي از اولويت هاي اصلي بيمه البرز است.

به گزارش دیوان اقتصاد، موسی رضايي، مدیرعامل بیمه البرز با تاکید بر لزوم افزایش سهم بیمه های زندگی در پورتفوی شرکت، تصریح کرد: از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ طرح های جدیدی در حوزه بیمه های زندگی اجرا خواهد شد که جایگاه این رشته بیمه ای را در پورتفوی بیمه البرز ارتقاء خواهد داد.

وی با تاکید بر این که جلب رضایت مردم هدف اصلی و وظیفه بیمه گران است، اظهار کرد: شرکت های بیمه باید با ارائه خدمات بیمه ای مناسب و در شأن مردم از دغدغه های مردم بکاهند.

مدیرعامل بیمه البرز از رییس و کارکنان مجتمع خدمات بیمه ای رضوی این شرکت به خاطر ارایه خدمات خوب به مشتریان، قدردانی کرد و گفت: پرداخت به موقع و سریع خسارت رضایت مشتریان را در پی دارد که این امر در عملکرد این مجتمع واضح و روشن است.

این گزارش حاکی است، در بازديد از مجتمع خدمات بيمه اي رضوي مشهد مجيد علي پناهي، رئيس هيأت مديره و بهروز ميرزايي، مدير دفتر هيأت مديره و مديرعامل بیمه البرز نیز حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.