یک روز معمولی در شعبه بانک صادرات

یک روز معمولی در شعبه بانک صادرات

 همه ما کم و بیش مشابه این جمله را شنیده ایم که «تا می تونی نذار سرو کارت با بانک های دولتی و خصولتی بیفته! کارت که انجام نمیشه هیچ، اعصابت هم خرد میشه!»

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، واقعیت این است که مشکلات معیشتی این روزها، باعث شده است کارمندانی که با ارباب رجوع سر و کار دارند، چندان دل به کار ندهند و نمود این ماجرا در شعب برخی بانک ها بیشتر است.

من خود شخصا بارها در شعب بانک ها با بگو مگوی میان مشتری و کارمند مواجه شده ام و بارها شنیده ام که مشتریان از نحوه برخورد کارکنان شعب رضایتی ندارند.

با همین دیدگاه، به تازگی مجبور شدم به یکی از شعب بانک صادرات ایران مراجعه کنم. مدتها بود که از حساب بانک صادرات استفاده نمی کردم و به همین دلیل اطلاعات مربوط به همراه بانک را فراموش کرده بودم. به نزدیک ترین شعبه بانک صادرات- شعبه ناهید در خیابان نلسون ماندلا- رفتم و نوبت گرفتم.

خودم را آماده کرده بودم که با یکی از جملات «سیستم قطعه»، «امروز برو، فردا بیا» یا «باید به شعبه خودت مراجعه کنی» مواجه شوم. چند لحظه ای نشسته بودم که آقایی ایستاده از پشت باجه صدا زد.

کارم را پرسید و گفتم که می خواهم همراه بانک را فعال کنم. مقابلم ایستاد و مراحل فعالسازی همراه بانک را مرحله به مرحله انجام داد. حتی کمک کرد که از دستگاه خودپرداز، رمز پویا را فعال کنم و در نهایت، کمتر از پنج دقیقه، همراه بانکم فعال شد.

موقع خروج، از همکار شعبه پرسیدم کسی که کار من را انجام داد چه کسی است؟ گفت: ایشان رئیس شعبه است!

پرسیدم ایشان همیشه کار مشتری را این طور انجام می دهد؟ گفت: تا جایی که امکان داشته باشد، بله. ما هم از ایشان همین روش را یاد گرفته ایم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.