كتاب راهنمای رسمی فروش بیمه برای نمایندگان بیمه تازه كار

پژوهشکده بیمه منتشر کرد؛

كتاب راهنمای رسمی فروش بیمه برای نمایندگان بیمه تازه كار

کتاب راهنمای رسمی فروش بیمه برای نمایندگان بیمه تازه کار، نوشته دیوید ام. دافورد در سال 2019 و ترجمه محمدسعيد الفتى توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، کتاب «راهنمای رسمی فروش بیمه برای نمایندگان بیمه تازه کار» در دوازده فصل با عناوین «به هفت دلیل فروش بیمه فرصتی عالی است که باید آن را دریابید»، «دلایل شکست نمایندگان بیمه در کسب و کار بیمهای و چگونگی پرهیز از آن»، «چگونه احتمال شکست را کاهش دهیم»، «بیمه زندگی»، «چگونه مشخص کنیم کدام نمایندگی برای شما بهترین است»، «عوامل لازم برای موفقیت در فروش بیمه»، «چگونه گواهی‌نامه بیمه خود را بگیرید»، «چگونه برای مصاحبه شغل فروش بیمه آماده شویم؟»، «انتخاب مسیر برای اجرا»، «پیدا کردن پیشکسوت»، «مهارت‌های فروش خود را توسعه دهید و بازنگری نمایید» و «فعال بودن کلام آخر است» نگاشته شده است.
فروش بیمه زندگی در کشور ظرف دو دهه گذشته رونق و رشد بیشتری پیدا کرده است که درآمد مناسبی را نیز برای فروشندگان بیمه زندگی ایجاد نموده است. کار نمایندگی و یا کارگزاری بیمه به‌ویژه در رشته بیمه‌های زندگی شاید در ابتدا ساده به نظر برسد ولی بسیار پر چالش است. انتقال این مفهوم که بیمه محصولی است برای کسب اطمینان و تأمین در روز مبادا، کار آسانی نیست و فروشنده‌ای موفق خواهد بود که از دشواری‌های فروش چنین محصولی آگاه باشد و روش‌های منطقی و صحیحی را برای عرضه آن برگزیند.

در کتاب راهنمای رسمی فروش بیمه برای نمایندگان بیمه تازه کار، مؤلف تلاش کرده است تا به زبانی نسبتاً ساده، چالش‌های فروش بیمه را به صورت مختصر ولی مفید به مخاطبان خود معرفی و در ضمن راهکارهایی را ارائه نماید. کتاب حاضر، از جمله کتب تخصصی در حوزه فروش بیمه با نگارشی ساده است و با وجود ایـن کــه تا حدودی محیط کاری کشور متبوع نویسنده را ترسیم می‌کند اما به طور عام می‌تواند راهنمای مناسبی برای افرادی باشد که قصد ورود به حوزه فروشندگی بیمه را دارند و یا به تازگی وارد این حرفه شده‌اند.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب «راهنمای رسمی فروش بیمه برای نمایندگان بیمه تازه‌کار» می‌توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک 43 مراجعه و یا با شماره تلفن 22066063 داخلی 666 تماس حاصل فرمایند.

خرید اینترنتی این کتاب نیز از طریق سایت https://bookstore.irc.ac.ir/ امکان‌پذیر می‌باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.