بیمه ایران، توسعه کمی در پورتفوی را در توسعه کیفی ارائه خدمات می‌داند

بیمه ایران، توسعه کمی در پورتفوی را در توسعه کیفی ارائه خدمات می‌داند

دکترین شرکت سهامی بیمه ایران همواره بر این امر استوار است که توسعه کمی در پورتفوی را در توسعه کیفی ارائه خدمات می‌داند.

به گزارش دیوان اقتصاد، سید محمد ناصر مبرقعی و اسماعیل مهدوی نیا، اعضای هیات مدیره بیمه ایران از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بانک، بورس و بیمه – فاینکس ۲۰۲۳) و غرفه بیمه ایران در سالن شماره ۳۵ بازدید کردند.

بنا به این گزارش، مبرقعی در سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست های کلی بیمه ایران در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: بیمه ایران به واقع بیش از آنکه بر بخش صدور، تعداد بیمه نامه و افزایش کمی پورتفو تمرکز کند در پی آن است که با ارائه بهترین خدمات در ساده ترین شیوه های ممکن و انتقال مزایای بیمه به مخاطبان خود به صورت قطعی، استقبالی گسترده را نسبت به بیمه ایران ایجاد کند که خوشبختانه تا حدود بسیاری در این امر موفق بوده است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد: به عبارت دیگر دکترین ما در شرکت سهامی بیمه ایران همواره بر این امر استوار است که توسعه کمی در پورتفوی را در توسعه کیفی ارائه خدمات می دانیم.

مبرقعی با تاکید براینکه تمرکز و توجه برنامه و سامانه الکترونیکی «بیمه ایران من» در واقع بر مبنای همین دیدگاه مبتنی بر سهولت کار و ایجاد شرایط بهتر برای مردم است، تصریح کرد: مراجعه به شعب و واحدهای پرداخت خسارت و حذف مراحل طولانی تشکیل پرونده تا دریافت خسارت، می تواند از طریق این سامانه به طور کامل حذف شود. این سامانه هم اکنون با عضویت بیش از یک میلیون کاربر مراحل عملی و اجرایی خود را به خوبی در حال طی کردن است.

وی از اجرای طرح جدید «بیمه طرح پیمان» که مخفف کلمات «پوشش یاریگر مردم ایران» است، خبر داد و اضافه کرد: این طرح خاص بیمه ایران نیاز عمومی برای مردم است که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

مبرقعی ادامه داد: این طرح هر خانواده را در قبال مسئولیت های مدنی ناشی از افرادی که برای فعالیت های تعمیر و یا هرگونه ارائه خدمات فنی در فضای خانه حضور پیدا می کنند، پوشش بیمه ای می دهد.

عضو هیات مدیره بیمه ایران در پایان با بیان اینکه به این موضوع تاکنون کمتر پرداخته شده، عنوان کرد: تا کنون بسیاری از خانواده ها به علت عدم اطلاع حقوقی از مسئولیت های مدنی خود در قبال تعمیرکارانی که به منازل مراجعه می کنند، دچار مشکلات جدی شده اند. این طرح نوین بیمه ایران بسیار ساده، روشن، فراگیر و کار جدیدی است و می تواند بخش عمده ای از بهداشت و سلامت عمومی جامعه را تضمین کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.