سمینار ۲ روزه تجارب جهانی EY در پیاده سازی IFRS

پژوهشکده پولی و بانکی با همکاری سازمان بورس برگزار می‌کند؛

سمینار ۲ روزه تجارب جهانی EY در پیاده سازی IFRS

شنبه, آوریل 8, 2017 - 12:59 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سمینار تجارب جهانی EY در پیاده سازی استاندارد گزارشگری مالی IFRS در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه توسط پژوهشکده پولی و بانکی و سازمان بورس و اوراق بهادار در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، متخصصین و صاحب نظران موسسه بین المللی ارنست اند بانک (EY) که متخصص در زمینه پیاده سازی استاندارد حسابرسی IFRS محسوب می شوند، ارائه کننده مباحث در این همایش خواهند بود.

سرفصل های کلی این سمینار شامل تشریح استاندارد فراگیر و کلیدی IFRS براساس تجارب اجرایی؛ مروری بر موارد عمده تغییرات و به روز رسانی استاندارد بین المللی گزارشگری مالی؛ تشریح پذیرش استانداردهای بین المللی برای نخستین بار؛ بررسی موردی گذار به استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی؛ تبیین تفاوت های عمده استانداردهای بین المللی گزارشگری و استانداردهای پذیرفته شده حسابداری ایران است.

همچنین قرار است در این سمینار دو روزه یک پنل تخصصی بحث و پرسش و پاسخ در مورد چالش ها و ارائه راهکار برای پیاده سازی IFRS برگزار شود.

طرح و تحلیل جوانب کاربردی IFRS از طریق بررسی موردسنجی و پنل تخصصی بحث و پرسش و پاسخ؛ احراز امتیاز آموزشی برای اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران و ارائه گواهی نامه موسسه بین المللی EY به شرکت کنندگان از وجوه تمایز این سمینار نسبت به سایر سمینارهای مشابه است. به گزارش ایبِنا، براساس دستورالعمل جدید سازمان بورس، تمامی بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و شرکت های بیمه موظف هستند صورت های مالی خود در سال جاری را براساس استاندارد بین المللی گزارشگری مالی IFRS ارائه کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.