اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری

اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری

بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 19 فروردین ماه و امکان اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بدین‌وسیله به اطلاع تمامی مشتریان می‌رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه‌سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز یکشنبه مورخ 19 فروردین ماه به مدت سه ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می‌توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.

گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می‌باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.