بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیتهای بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنشهای موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه میکند.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.
حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعتهای غیر اداری، امکان پاسخ به درخواستها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.
این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 630,300 | |
پوند | 735,800 | |
لیر | 18,000 | |
یوان | 80,200 | |
درهم | 159,180 | |
دلار | - |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 371,900,000 | |
سکه نیم | 232,000,000 | |
سکه امامی | 401,960,000 |