تبریک مدیرعامل بانک سپه به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

تبریک مدیرعامل بانک سپه به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به کارکنان روابط عمومی بانک سپه در سطح ستاد و مناطق سراسر کشور و تمامی فعالان و دست‌اندرکاران این عرصه تبریک گفت. 

به گزارش دیوان اقتصاد، متن پیام ابراهیمی بدین شرح است:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی یادآور اهمیت، نقش و جایگاه مهمِ روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان حیاتی و تاثیرگذار در اطلاع رسانی، تنویر افکارعمومی و آگاهی‌بخشی به شمار می‌رود.   

روابط عمومی در واقع قلب تپنده، رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی و چشم بینای سازمان قلمداد می شود که می تواند با انجام رسالت خویش و بکارگیری سرمایه انسانی خبره و مسلط به حوزه رسانه و تبلیغات، به عنوان یک عنصر کلیدی در موفقیت، بقا و اعتلای سازمان در فضای رقابتی و پیچیده کسب و کار، نقش‌آفرین و موثر ظاهر شود.

بی تردید نقش روابط عمومی های نظام بانکی و موسسات مالی و اقتصادی به خصوص در دولت سیزدهم، مستلزم تلاش و کوشش بی وقفه ای در امر اطلاع رسانی به منظور معرفی نقش پررنگ بانک ها درتوسعه اقتصادی کشور و  تبیین عملکرد آنها در ارائه انواع تسهیلات،تامین مالی پروژه های کلان و ملی، حمایت از تولید و اشتغال، مسئولیت های اجتماعی ، جهش تولید مسکن و تسهیل معیشت مردم است .

در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده، امید است فعالان عرصه قلم و رسانه بتوانند به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیر‌گذار در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و امید‌آفرینی، بیش از گذشته در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و شکوفایی اقتصادی کشور گام بردارند.

اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران گرانقدر و پرتلاشم در اداره کل روابط عمومی، روابط عمومی های مناطق بانک در سراسر کشور و تمامی فعالان این حوزه در جای جای میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌کنم و سربلندی، کامیابی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

آیت اله ابراهیمی

مدیرعامل بانک سپه
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.