ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون به‌نام شهید رئیسی نام‌گذاری شد

ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون به‌نام شهید رئیسی نام‌گذاری شد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تجلیل از رشادت ها و خدمات بی نظیر شهید سید ابراهیم رئیسی در مدت کوتاه خدمت اظهار کرد: این شهید والامقام تمام تجربه، توان و آبروی خود را برای سربلندی ایران و اسلام گذاشته بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: در حادثه سقوط بالگرد، رئیس جمهور عزیزمان و برخی از بهترین ها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: مردم عزیز، فهیم و قدر شناس کشورمان با تشییع با شکوه و بی نظیر از خدمات خالصانه شهید رئیسی و سایر مسئولان تجلیل کردند.

این مقام ارشد بانکی بیان کرد: شهادت بهترین نیروها از جمله رئیس دولت مخلص و تلاشگر، وزیر خارجه انقلابی، امام جمعه مردمی و سردار موسوی و استاندار پرتلاش، قطعا خیریت و برکاتی برای نظام و مردم عزیز کشورمان خواهد داشت.

وی اعلام کرد: روش و منش شهید رئیسی می تواند به عنوان الگو و سرمشق دولتمردان و کارگزاران قرار گیرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون یکی از ویژگی های شهید رئیسی را «اخلاص» بیان کرد و گفت: شهادت اجر خدمات و تلاش های مخلصانه آیت الله رئیسی بود.
شیخ حسینی بیان کرد:خصیصه مهم دیگر شهید رئیسی «اخلاق گرایی»ایشان بود. این شهید بزرگوار در مقابل بی مهری ها و حاشیه ها هیچ گاه از دایره اخلاق خارج نمی شد.

این مقام بانکی ادامه داد: در برخی از جلسات شورای عالی مسکن و یا شورای عالی اشتغال زمانی که حملاتی علیه بانک ها انجام می شد، شهید رئیسی در قضاوت نسبت به عملکرد بانک ها «عدالت» را مدنظر قرار می داد و بر عدم تکالیف خارج از توان بانک ها تاکید داشت.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: تمام هم و غم رئیس جمهور شهید این بود که وضعیت معیشت مردم بهبود یابد.شاخص های اقتصادی نیز نشان می دهد نرخ تورم،نرخ رشد نقدینگی، نرخ رشد پایه پولی و نرخ بیکاری همگی در مسیر نزولی و رشد اقتصادی در مسیر صعودی بودند.

این مقام بانکی تاکید کرد: حضور بیش از ۹۰ نفر از سران کشورهای مختلف در مراسم تشییع نشان از موفقیت دیپلماسی موفق دولت مردمی شهید رئیسی و تلاش های مجاهدانه وزیر فقید امورخارجه شهید امیرعبدالهیان، در سطح جهانی و منطقه ای دارد.ایشان در حوزه دیپلماسی بر خلاف دیگران که تنها سخن می گفتند عمل کرد. عضویت در گروه بریکس و سازمان شانگهای نیز نشان از دیپلماسی اثربخش دولت سیزدهم دارد.

وی گفت:همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند ما به عنوان خدمتگزاران بدون وقفه باید با قدرت و قوت به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران ادامه دهیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به توجه خاص شهید رئیسی به بخش تعاون اشاره کرد و افزود: در جلسه ای که در هفته تعاون دو سال قبل با حضور وزاری اقتصادی و متولیان بخش تعاون کشور برگزار شد، ایشان تاکید فراوانی بر به روزرسانی سند توسعه بخش تعاون که از سال ۱۳۹۲ دست نخورده و خاک خورده باقی مانده بود کردند و چند ساعت تک تک بندهای این سند را مرور کرد و از علت عدم اجرای بندهای مربوطه سوال کرد و در پایان جلسه با محوریت معاونت امور تعاون وقت مهلت دو ماهه ای به وزرای مسئول دادند تا اجرا را جهت اجرا اصلاح و بازنگری نمایند.

شیخ حسینی در انتها بیان کرد:پیگیری و تلاش شهید رئیسی موجب شده تا سند بخش تعاون به عنوان سند بالادستی این بخش در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ اصلاح و ابلاغ شود.

شیخ حسینی در پایان اعلام کرد: ساختمان مرکزی جدید بانک توسعه تعاون در خیابان خدامی به نام شهید رئیسی نام گذاری شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.