بازدید مدیرعامل و معاونین فولاد مبارکه از خطوط تولید این شرکت

بازدید مدیرعامل و معاونین فولاد مبارکه از خطوط تولید این شرکت

مدیرعامل فولاد مبارکه در ابتدای این بازدید با حضور در ناحیه نورد سرد اظهار کرد: تحول در تولید محصولات فولادی به سمت کیفیت بالا، نشان‌دهنده اهمیت به‌دست آوردن استانداردهای بین‌المللی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته است. با بهره‌گیری از روش‌های نوین تولید، مواد اولیه با کیفیت بالا و استفاده از فرآیندهای پیشرفته، قطعاً می‌توانیم محصولات فولادی با کیفیت بالا تولید کنیم. این تحولات منجر به افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های تولید شده و در نتیجه محصولات با کیفیت بالا و به قیمت رقابتی را به بازارهای مختلف عرضه خواهیم کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، طیب‌نیا با حضور در ناحیه نورد گرم بیان کرد: شما تلاشگران باید بدانید کاری که انجام می‌دهید چقدر با ارزش و در اقتصاد کشور اثرگذار است؛ ناحیه نورد گرم یک بخش حساس و کلیدی در فولاد مبارکه به حساب می‌آید و عملکرد آن نیز تکمیل‌کننده محصول صنایع پایین‌دست و بالادست ماست.

وی با تأکید بر ضرورت تولید ورق گرم برای تأمین نیازهای داخل کشور افزود: میزان عرضه این محصول در بازار بر اقتصاد کشور تأثیر مستقیم دارد؛ تعمیرات و توقف‌ها در ناحیه نورد گرم باید در کمترین زمان ممکن انجام شوند چراکه این ناحیه برای فولاد مبارکه بسیار حساس است. رکوردزنی تولید در ناحیه نورد گرم صرفاً یک رکورد نیست، بلکه به‌گونه‌ای است که آثار آن در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور مشهود خواهد بود.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه بازدید خود با حضور در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، در جریان آخرین وضعیت تولید در این ناحیه قرار گرفت و تأکید کرد: ماهیت کار فولادسازی با دیگر بخش‌ها متفاوت است و در حوزه تولید پیشتاز رکوردزنی‌هاست؛ رکوردشکنی‌های تولید در ناحیه فولادسازی بسیار ارزشمند است و با رکوردهای قبلی اختلاف قابل توجهی دارد، ما ارزش کار شما عزیزان را درک می‌کنیم و هرکجا که بتوانیم از شما حمایت می‌کنیم.

وی در پایان با حضور در ناحیه آهن‌سازی این شرکت اذعان داشت: امیدواریم با اقدامات و پروژه‌های انجام‌شده در سال جاری بتوانیم محدودیت‌های انرژی را جبران کرده و اجازه ندهیم خدشه‌ای به تولید وارد شود؛ ثبت رکوردهای تولید در فولاد مبارکه منجر به امیدآفرینی در جامعه خواهد شد و بسیار ارزشمند است. رکوردهای تولید بدون برنامه‌ریزی‌های مدون قبلی حاصل نمی‌شود و نیازمند چندین ماه تلاش بی‌وقفه است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.