امضاء توافق‌نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید و استانداری مرکزی 

امضاء توافق‌نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید و استانداری مرکزی 

در سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به استان مرکزی و دیدار با استاندار این استان، توافق‌نامه مشترکی در راستای حمایت تسهیلاتی از اشتغال و توانمند سازی کارآفرینان میان صندوق و استانداری مرکزی به امضا رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، هادی آقابابایی در دیدار با فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی با بیان رسالت صندوق کارآفرینی امید در کمک به توسعه اشتغال در کشور و حمایت از کارآفرینان گفت: از برنامه های مهم صندوق اجرای طرح های استراتژیک منطبق با اقلیم و ظرفیت هر منطقه و رونق دوباره مشاغل راکد است که اجرای آن در دستور کار استان ها قرار دارد.

آقابابایی با اشاره به این که یکی از مهمترین ماموریت های صندوق کارآفرینی امید نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال است که مورد تاکید شخص رئیس جمهور شهید بود اظهار داشت: استان مرکزی یکی از استان ها با ظرفیت مناسب رونق مشاغل صنعتی است و صندوق این استان توانسته منابع تکلیفی را در سال گذشته به طور کامل پرداخت کند و دومین استان در پرداخت تسهیلات در سطح کشور بوده است.

در این نشست مخلص الائمه استاندار مرکزی هم با اشاره به تاکید رئیس جمهور شهید حضرت آیت اله رئیسی در حمایت از بخش تولید و اشتغال، از اقدامات و حمایت‌های مالی صندوق کارآفرینی امید برای توسعه طرح‌های اشتغال زایی و کارآفرینی در این استان قدردانی کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.