پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن به‌مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام ۱۵خرداد

پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن به‌مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام ۱۵خرداد

علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن با پیامی سالروز رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی( ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم شریف و ولایت مدار کشورمان تسلیت گفت و یاد و خاطره آیت الله رئیسی و همراهان را گرامی داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، متن این پیام بدین شرح است:

چهاردهم خردادماه، سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، روز سوگواری ملت بزرگ ایران در رسای رهبری شگفتی ساز است.
امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده و آزاد اندیشی فرزانه بود که بذر حماسه و ایثار و مقاومت را در اندیشه و قلب های یک ملت کاشت و روشنی بخش مسیر آنان در حرکت به سوی انقلابی بزرگ شد که الهام بخش تمامی آزادیخواهان و مظلومان جهان گردید؛ انقلابی که اینک در پرتو اندیشه های ژرف و رهبری مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همچنان در مسیر تعالی و بالندگی قرار دارد.
در این ایام که ملت شریف ایران هنوز عزادار شهید خدمت، خادم الرضا، آیت الله رییسی و همراهان ایشان در حادثه بالگرد هستند، یاد و خاطره تمامی شهدای راه خدمت و شهدای قیام مردمی پانزدهم خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب مردم ایران در سایه رهنمودهای امام خمینی (ره) بود، را گرامی می داریم و با آنان هم پیمان می شویم که ادامه دهنده راهشان باشیم.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن، سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم شریف میهن اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و یاد و خاطره رییس جمهور شهید و مردمی و همراهان ایشان را گرامی داشته و از خداوند متعال می خواهم اراده ما را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی کشورمان راسخ تر بدارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.