ممنوعیت فعالیت انتخاباتی کارکنان شبکه بانکی و استفاده از امکانات آن

رئیس‌کل بانک مرکزی ابلاغ کرد:

ممنوعیت فعالیت انتخاباتی کارکنان شبکه بانکی و استفاده از امکانات آن

رئیس‌کل بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به تمام کارکنان بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور ضمن تاکید بر کمک به برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: همکاران بانک مرکزی و شبکه بانکی باید از انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی اکیدا خودداری کرده و از جایگاه اداری و امکانات بیت‌المال در اختیار خود در این زمینه هیچ استفاده‌ای نداشته باشند.

به گزارش دیوان اقتصاد، متن ابلاغیه فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور مغتنم و مردمی، شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای گرانقدر خدمت، اکنون که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مقدمات برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در حال اجرا است، کارکنان خدوم و وفادار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شبکه بانکی نیز با لبیک به ندای ولی امر خود و دوشادوش ملت شریف ایران، در جهت افزایش مشارکت در این انتخابات، حضوری پرشور خواهند داشت.

از همین رو، مقتضی است همکاران محترم بانک مرکزی و شبکه بانکی از انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی در ساعات اداری اکیدا خودداری نموده و از جایگاه اداری و امکانات بیت‌المال در اختیار خود در این زمینه هیچ استفاده‌ای نداشته باشند. 

بعلاوه استفاده ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم نیز از امکانات بانک مرکزی و شبکه بانکی مجاز نمی‌باشد. در صورت بروز هرگونه تخلف، وفق مقررات مربوطه با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

یادآور می‌گردد تنویر افکار عمومی در راستای اطلاع‌رسانی خدمات نظام بانکی به اقتصاد کشور در دولت سیزدهم، در صورت لزوم توسط مسئولین ذی‌صلاح صورت خواهد پذیرفت.
 
محمدرضا فرزین
۲۱ خرداد ۱۴۰3




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.