برنامه‌محوری هماهنگ، لازمه فعالیت شرکت‌های تابعه بانک مسکن 

برنامه‌محوری هماهنگ، لازمه فعالیت شرکت‌های تابعه بانک مسکن 

سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در همایش هم اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه با راهبرد بانک مسکن، بر رعایت کامل قوانین و مقررات انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، همایش هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه با راهبرد بانک مسکن با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل، مدیر امور حراست، مدیرعامل هلدینگ گروه مالی بانک مسکن، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مسکن و مدیران عامل شرکت‌های تابعه با رویکرد هم افزایی در خانواده بزرگ بانک مسکن برگزار شد.

مدیرعامل بانک مسکن در ابتدای سخنان خود در این همایش با اشاره به مصیبت از دست دادن شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: باید شکرگزار وجود رهبر فرزانه انقلاب باشیم که پس از چنین حادثه تلخ و سختی، نظام خدمت رسانی کشورمان با رهنمودهای عالمانه ایشان، بدون هیچ وقفه و خللی‌ به روند خود ادامه داد.

وی افزود: برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناشی از این منبع معنوی است که می‌تواند در بحرانی‌ترین و دشوار ‌ترین شرایط،کشور را به ساحل آرامش رهنمون سازد.

حسینی خطاب به مدیران شرکت‌های تابعه بانک مسکن به شعار سال رهبری(مد ظله العالی) اشاره کرد و گفت: همه ما باید در کنار هم تلاش کنیم تا تحقق شعار سال عملیاتی شود و تولید و اقتصاد رونق بیشتری یابد.

دعوت به حضور پرشور در انتخابات همراه با رعایت مقررات

حسینی بر رعایت کامل قوانین و مقررات تاکید کرد و گفت: هیچ‌گونه تفسیر به رأی و سلیقه را در خصوص مقررات نمی‌پذیریم و همگی در بانک مسکن مکلف به اجرای قوانین هستیم.

وی در ادامه، ضمن تأکید بر رعایت مقررات انتخابات ریاست جمهوری بر حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان وظیفه شرعی و ملی تأکید کرد.

شعار قرآنی بانک مسکن افتخار ماست

حسینی گفت: مفتخریم که تنها بانکی هستیم که دارای شعار قرآنی است و با تأسی به این شعار، لحظه‌لحظه خدمات و اقدامات بانک برای مردم شریف ایران که همانا منتظران ظهور هستند، متضمن ثواب الهی و منجر به آرامش در خدمتگزاری و عبودیت خالصانه است.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه با اشاره به اهمیت هم‌افزایی به عنوان رکن اصلی هلدینگ گروه مالی بانک مسکن، خواستار هم اندیشی بیشتر مدیران شرکت‌های تابعه تحت نظارت بانک مسکن شد.

برنامه‌محوری و کار کارشناسی را سرلوحه قرار دهید

مدیرعامل بانک مسکن، اصل برنامه محوری را لازمه اجرای پروژه‌ها دانست و گفت: باید تلاش شود تا در تمامی مراحل اجرای پروژه‌های ساختمانی، ضمن تحقیق و رعایت انضباط در انتخاب پیمانکاران مناسب، اقدامات لازم با رویکرد برنامه‌محور و با توجه به جزئیات پروژه‌ها شامل زمان‌بندی، بودجه‌بندی، شاخص‌ها و ابزارهای اندازه‌گیری و رصد پیشرفت پروژه‌ها صورت گیرد.

وی کار کارشناسی در مجموعه بانک را یک اسلوب مهم و اساسی خواند و تدوین سه رکن گزارش کارشناسی شامل گزارش توجیه فنی، اقتصادی و مالی را اصلی ضروری در انتخاب پروژه‌ها دانست.

حسینی گفت: صحت عمل را در زمره اصول کاری خود قرار دهید و با نیت‌های بزرگ برای اهداف بزرگ برنامه ریزی کنید.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان سخنان خود گفت: با تلاش جمعی و رعایت اصول و قوانین، فرصت الهی گره‌گشایی از مردم و رفع مشکلات هموطنان را مغتنم می‌شماریم و در کنار هم برای افتخارآفرینی بیش از پیش بانک مسکن می‌کوشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.