افتتاح دفاتر داتین در قزوین و شیراز

افتتاح دفاتر داتین در قزوین و شیراز

داتین در پیروی از فرهنگ سازمانی فراگیر و با نگاه به سرمایه‌گذاری در جذب سرمایه‌های انسانی از سراسر ایران، دفاتر شیراز و قزوین را راه‌اندازی کرد و تعداد دفاتر استانی خود را به چهار دفتر رساند.

به گزارش دیوان اقتصاد، داتین برای افزایش سرعت رشد و قدرت عملکردی، نگاه متمرکزی به توسعه سازمانی دارد و تصمیم گرفته با افزایش دفاتر استانی، فرصت‌های شغلی متنوعی را برای افراد متخصص و کارآمد در شهرهای مختلف ایجاد کند.

مهدیه نوروزیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه داتین در تشریح استراتژی افتتاح دفاتر استانی داتین می‌گوید: «ما افتتاح دفاتر استانی را شیوه‌ای از سرمایه‌گذاری در حوزه جذب افراد متخصص می‌دانیم و به‌دنبال آن هستیم تا با جذب افراد کارآمد و متخصص، سرعت توسعه داتین را افزایش دهیم. براساس زیرساخت‌های فناوری که در داتین توسعه داده‌ شده و با نگاه به توسعه سازمانی، توسعه دفاتر سازمانی را دنبال خواهیم کرد.»

در امتداد فرهنگ سازمانی فراگیر، پذیرنده و حمایت‌گر، داتین تلاش دارد تا استعدادها از مناطق و فرهنگ‌های مختلف را  جذب کند. تجربه داتین در افتتاح دفاتر استانی مشهد و اصفهان نشان داده که افراد با پس‌زمینه‌های متفاوت می‌توانند دیدگاه‌ها و رویکردهای متفاوتی در حل چالش‌های کسب‌وکار داشته باشند و این تنوع ایده‌ها، توسعه محصولات و خدمات جدید، بهبود فرایندهای داخلی و افزایش کارایی سازمان را به‌دنبال داشته است.

اکنون در شیراز و قزوین ۳۰ همکار در دفاتر داتین مستقر هستند، موقعیت‌های شغلی برای این دو دفتر باز است و متخصصان می‌توانند رزومه‌های کاری خود را با هدف اشتغال در این دو دفتر ارسال کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.