دعوت بانك صنعت و معدن از مشتریان برای مشاركت در نظرسنجی صیانت از حقوق مشتریان بانكی

دعوت بانك صنعت و معدن از مشتریان برای مشاركت در نظرسنجی صیانت از حقوق مشتریان بانكی

هم ‌زمان با آغاز نظرسنجی رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه «صیانت از حقوق مشتریان بانکی»، بانک صنعت و معدن از تمامی مشتریان، صنعتگران، معدنکاران دعوت می‌کند با مشارکت در این نظرسنجی ملی، در ارزیابی عملکرد بانک‌ها نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک مرکزی تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۴ نظرسنجی گسترده‌ای را با هدف سنجش میزان رضایت عمومی از بانک‌ها در محورهایی همچون نحوه برخورد کارکنان، کیفیت و سرعت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و فرآیند رسیدگی به شکایات به انجام می رساند. نتایج این نظرسنجی، یکی از شاخص‌های اصلی رتبه‌بندی و معرفی بانک‌های برتر کشور در حوزه صیانت از حقوق مشتریان خواهد بود.

بانک صنعت و معدن با تأکید بر رویکرد مشتری‌محور خود اعلام می دارد:
رضایت و اعتماد مشتریان، به‌ویژه فعالان بخش های اقتصادی و صنعتی، سرمایه اصلی بانک صنعت و معدن است. مشارکت ارزشمند شما در این نظرسنجی می‌تواند مسیر ارتقای مستمر کیفیت خدمات و بهبود فرآیندهای بانکی را هموار سازد.

مشتریان و همراهان بانک صنعت و معدن می‌توانند از طریق لینک رسمی اعلام‌شده از سوی بانک مرکزی در این ارزیابی ملی شرکت کنند. این نظرسنجی به‌صورت کاملاً محرمانه و بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام می‌شود.

 لینک شرکت در نظرسنجی:

https://cbi.ir/survey/34074.aspx

بانک صنعت و معدن ضمن قدردانی از همراهی و اعتماد مشتریان خود، از مشارکت آنان در این نظرسنجی ملی استقبال می‌کند




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.