تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان معاونت علمی و بانک گردشگری به امضاء رسید

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان معاونت علمی و بانک گردشگری به امضاء رسید

در راستای همکاری بانک‌ها با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در خصوص حمایت از فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و بانک گردشگری امضاء شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و بانک گردشگری، به امضای «علیرضا دلیری»، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و «علی‌اصغر سفری» و مدیرعامل بانک گردشگری، رسید، طرفین در خصوص همکاری مشترک در حوزه‌های نوآورانه گردشگری و فعالیت‌های حمایت از استارت آپ ها به تفاهم رسیدند.

این تفاهم‌نامه باهدف به‌کارگیری ظرفيت‌هاي بازار پول و سرمايه كشور، در جهت رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنيان و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي به  امضاء رسید.

همكاري در راه‌اندازي «مركز شتاب‌ده‌ی و نوآوري» در بانک، همكاري در جهت استفاده از خدمات و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های کاری مرتبط  از جمله صنعت گردشگری و پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان از منابع بانک و یا منابع صندوق توسعه ملی از موضوعات این تفاهم‌نامه است که می‌توان به آن اشاره کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.